☀︎︎𝑏𝑜̈𝑙𝑢̈𝑚 𝑏𝑖𝑟; 𝑛𝑒𝑑𝑒𝑛☀︎︎

444 21 4
                                    

𝒎𝒊𝒏𝒊 𝒌𝒖𝒓𝒈𝒖𝒎𝒂 𝒉𝒐𝒔̧𝒈𝒆𝒍𝒅𝒊𝒏𝒊𝒛
𝒐𝒚 𝒗𝒆𝒓𝒎𝒆𝒚𝒊 𝒗𝒆 𝒚𝒐𝒓𝒖𝒎 𝒚𝒂𝒑𝒎𝒂𝒚𝜾 𝒖𝒏𝒖𝒕𝒎𝒂𝒚𝜾𝒏..
𝒔𝒊𝒉𝒊𝒓𝒍𝒊 𝒈𝒖̈𝒏𝒍𝒆𝒓 𝒅𝒊𝒍𝒆𝒓𝒊𝒎 𝒗𝒆 𝒃𝒐̈𝒍𝒖̈𝒎𝒆 𝒈𝒆𝒄̧𝒆𝒍𝒊𝒎.

۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞

۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞

Emily Taylor Asfert üzerindeki cübbenin cebindeki asasını parmakları arasında kavrarken odanın kapısının kilitli olduğuna emin olmak için bir kere kapıya baktı ve emin olduktan sonra odaklandı.
Bunu yapmalıydı, bunu yapacak gücün kendinde olduğuna inanmak ve ispatlamak istiyordu genç cadı.
Odaklandı ve düşündü
Kardeşlerini, onlarla ne zaman bir araya gelse gülüşlerini, her ne kadar belli etmeseler de onu seven anne-babasını, hogwarts'ta geçirdiği yıllarını ve kendine çapulcu diyen bir grup aptal ile uğraşırken nasıl eğlendiğini ve onu..
Birbirlerinden nasıl hoşlandıklarını her zaman destek olduklarını ve hogsmeda'e giderken hiç ayrılmadıklarını düşündü ve büyülü sözcükleri sessizce fısıldadı.

Expecto Patronum

Cılız bir ışık belirdi ve biraz yanıp söndükten sonra ışık güçsüzleşerek söndü ve kızı hayal kırıklığına uğrattı. Sadece burukça tebessüm etti ve asasını siyah masaya bırakıp yatağa oturdu sırt üstü uzanıp derin bir nefes aldı ve bunları göze aldığını,
Bunları ailesi için göze aldığını kendine söyleyerek tatmin etti.
Odanın kapısı tıklatıldığında arkadaşının sesini duydu ardından.

"Emily yemeğe geliyor musun?" dedi David Parkinson ile geçen yazın hazrina ayında nişanlanmış olan Elly Nott.
Emily yataktan kalktı ve üstüne çeki düzen vererek kapıyı açtı Elly sade bir tebessüm ile ona bakarken konuştu "Hadi gidelim" dedi ve onun önünden yürüdü.
Emily onun arkasında kalırken birlikte deniz halkını gösteren kalın camlara ev sahipliği yapan Slytherin ortak salonundan çıkıp merdivenleri tırmandıktan sonra da büyük salona ulaşmışlardı.
Etraf yine son iki sene olduğu gibi sessizken Emily buna takılmadan büyük salonun sol köşesinde yer alan Slytherin masasına, sevgilisinin yanına ilerledi. Yavaşça oturdu ve sevgilisinin yanağına bir öpücük bırakıp önüne döndü. Elly ve David birlikte normalce - onlara göre- sohbet ederken Emily tabağını didikleyerek onları dinliyordu.

Elly "bilmiyorum, artık olanlar, saldırılar beni korkutuyor belki de seneye burayı göremeyeceğiz" dedi endişeyle.
David Parkinson onun elini kavradı ve gülümseyerek "merak etme güzelim her şey yoluna girecek" dedi ve onun elini bırakmadan diğer eli ile yemeğin yemeye koyuldu.

Emily dalgın dalgın boş duvara bakan sevgilisine yaklaştı ve "Her şey yolunda mı Regulus?"

Regulus gözlerini kapatıp açtı ve ona dönüp sadece tebessüm etti.
Sessiz geçen yemeğin ardından herkes ortak salonlarına giderken Emily, Regulus'un elini tutarak fazla ses çıkarmadan boş bir koridora çekti.
Sevgilisi ona sorgularca bakarken Emily bir kaç adım geriye gitti ve "bana neler olduğunu anlamanı istiyorum Regulus" dedi her zaman ki sakin sesiyle.

𝐆𝐄𝐍𝐎𝐒𝐒𝐄/ 𝑹.𝑨.𝑩☑️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin