☀︎︎𝑏𝑜̈𝑙𝑢̈𝑚 𝑢̈𝑐̧;𝑚𝑎𝑠𝑎𝑙☀︎︎

168 16 5
                                    

𝑴𝒊𝒏𝒊 𝒌𝒖𝒓𝒈𝒖𝒎𝒖𝒏 𝒖̈𝒄̧𝒖̈𝒏𝒄𝒖̈ 𝒃𝒐̈𝒍𝒖̈𝒎𝒖̈𝒏𝒆 𝒉𝒐𝒔̧𝒈𝒆𝒍𝒅𝒊𝒏𝒊𝒛
𝒐𝒚 𝒗𝒆𝒓𝒎𝒆𝒚𝒊 𝒗𝒆 𝒚𝒐𝒓𝒖𝒎 𝒚𝒂𝒑𝒎𝒂𝒚𝜾 𝒖𝒏𝒖𝒕𝒎𝒂𝒚𝜾𝒏
𝑺𝒊𝒉𝒊𝒓𝒍𝒊 𝒈𝒖̈𝒏𝒍𝒆𝒓 𝒅𝒊𝒍𝒆𝒓𝒊𝒎 ..

۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞

۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞

Emily odasından çıkıp en alt kattaki aile kütüphanesine ilerlerken annesi onu durdurdu

Pasel "Emily nereye gidiyorsun tatlım?"

Emily boğazını temizledi ve "kütüphaneye"

Pasel kaşlarını havalandırdı ve "bugün noel ve sen kütüphaneye mi gidiyorsun?"  dedi şüpheli bir biçimde.

Taylor gülümsedi ve "Bir şey takıldı kafama ve bende bakmaya  gelmiştim?"

Pasel kızını çok sıkmadan başını sallayıp "geçe kalma Black malinakesine yemeğe gidiyoruz" dedi göz kırparak ve yukarı çıktı.
Emily derin bir nefes verdi ve hızla bileğine küçük bir kesik atıp kanını kapıya sürüp açılmasını bekledi.
Kapı sürülüp açılırken Emily karanlık büyüler bölgesine ilerledi ve kapının kapalı olduğuna emin olarak asasının çıkardı.

Acio; hortkuluk!

Raflar hareketlenmeye başladığında genç cadının önüne üç kitap düştü.
Emily ofladı ve "bu kadar mı?! Sözde binlerce yıllık geçmişiniz var?!"

Göz devirip kitapları eline aldı ve boyutlarını küçültüp cebine attı. Odasına çıkıp noel için hazırlanmaya başlarken köşede sınırsız boyutla büyülenmiş mor çantasına baktı ve boyutlarını küçülttüğü kitaplarını oraya koyup kapattı.

Bu gece çanlar çaldıktan sonra Griendalwald Meydan'ı Atoryt Dükkan'ı önünde. ..

Böyle anlaşmışlardı Regulus ile. Bu gece 2 haftalık birlikte süren araştırmalarının sonuna gelmiş ve harekete geçip noel gecesinde kaçmaya karar vermişlerdi. Her ne kadar özleyeceğini de bilse de ailesini bırakmayı hatta bu yolda ölmeyi göze almıştı.

Sevgilisi ile birlikte..

İç çekti ve kırmızı elbiseyi üstüne geçirerek beyaz botlarını giyip saçlarını topuz yaptı.
Black ailesi için aldığı hediyeleri havalandırıp orta boylu bir keseye koyarken onu arkalarından gelmesi için büyüleyerek yatağına oturdu.
Masada duran noel kartı ile istemsizce gülümserken uzanıp eline aldı. İlk ve tek Gryfindoor'lu muggle doğumlu arkadaşı olan Lily Evans yine ona kart gönderip mutlu etmişti ve Emily hatırlandığı içinde çok memnundu. Üstelik bu karanlık yıllarda onu mutlu eden diğer haber ise arkadaşının hamile olmasıydı.
Sevinmişti bu habere ama karşı mektup gönderdiğinde babasının keşke James olmamasını da dile getirmiş James'i görmese bile kudurtmuştu.

𝐆𝐄𝐍𝐎𝐒𝐒𝐄/ 𝑹.𝑨.𝑩☑️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin