Altın Zırh: Ormanın içindeki saray

122 9 0
                                    

Sabah kaldığımda gördüğüm ilk sey altın zırhlı sarı uzun saçlı kişiler bi kaç ok ve yayları bunlar galiba elflerdi orman elfleri evet yaratılan ilk ırk. Okçuluk lariyla bilinirler orman ve doğayla da cok içiçedirler. Aslında benim ırklarla ilgili birseyler bilmem garip ama orman elf leriyle özel bir bağım var her zaman bir tanesini görmek istemistim şimdi bizi evlerine götürüyorlardı.

Ayıldığımda Kisvar ve Fing in etrafı izlediğini gördüm Fing i korkusuz sanırdım ama gözlerindeki korku cok yuksek seviyedeydi Kisvardan zaten bahsetmiyorum sanki korkuya sahip değilde korku ona sahip gibiydi. Yol biraz kararmaya başladı kafama aldığım darbeyle tekrar bayıldım ne yapmaya çalıştıklarını pek anlamadım doğrusu. Kalktığımda zindan da Kisvar ve Fing le yatıyorduk. Bu sefer ilk ben uyanmışım. Kilitli kapıya doğru yürüdüm kimde varmı diye bakmak için ama ne bir ses nede bir kişi vardı. Bianda üstümdeki hafifliği hisettim ne kılıcım vardı nede üstümdeki zırh sadece kolyem ve Fing in hediyesi yüzük onlarla zarar veremeyiz diye bırakmışlar galiba. En büyük üzüntüm turnuvaya gecikicek olmamız bulunduğumuz yeri kontrol edince çantalarımızın da olmadığını anladım.

Bende Kisvar ın yanına geçtim beklemek zorundayım galiba diye düşündüm ama bişeylerde yapmalıydım. Biraz düşündüm nasıl çıkabiliriz diye.

Düşünürken aniden önceden gördüğüm görüntü geldi gözümün önüne. Rüzgârla giden bir ok vardı ve büyük bir geyiği delip geçti arkasında da karanlık elf i yani Maiar ı da delip geçti. Maiar tek ve ilk karanlık elf ti onunda Minas Dür savaşında öldüğü bilinir hatta onu son Trug Ai öldürmüştür.

Kolyemin parlamasıyla geri geldim ve bianda vücuduma yapıştı sadece uç kısmı kalmıştı oda tam kalbimin üstündeydi sanki kendimi uçuyor gibi hisettim içimde hortum vardı sanki kapıyı zorlamaya çalıştım yine açılmadı bianda sanki yok olmuş gibi hisettim kafam bulandı düşecek gibi oldum duvara tutundum. Az sonra kafam düzeldi kapıya yürüdüm bağıracaktım sanki ölüyordum. Kapıya dokundugum an karşı duvara fırladı ve parçalandı ellerime baktım şaşırdım ve kafam yine gitti bu sefer tutunamadım.

Kalktığımda Kisvar ve Fing hala kalmamıştı onları kaldırmaya yöneldimki ok sesi duydum ve okun gelişini hisettim benim icin oldukça yavaş geliyordu yavasca geldi ve elimle tuttum. Yukarı baktığımda elfi gördüm bana korkmuş şekilde bakıyordu bende ona gülümsedim bunu isteyerek yapmadım gulumsiyecek mecalim yoktu zaten. Elf içeri geri girdi. Bende Kisvar ve Fing I kaldırdım. Onlarda şaşırdılar. Birlikte yürümeye başladık aşağı indik ve garip bir ses duydum aslında bir değilde birkaç sey gibiydi sanki...

Dione: The AloneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin