Rash ta biz insanlar varız Ruvad den oldukça uzak bir yerdir. Rash bu sebeple Iscler tarafından baskına uğrar. Iscler de biz insanlar gibi aslında ama beyinleri sadece savaş icin var veya yağmalama desek daha dogru olur. Isclerin tenleri çok beyazdır çünkü yer altındadırlar ve geceleri dışarda olurlar genelde. Siyah renkte olanlar da onların komutanları yada yöneticisidir biz onlara siyah isc anlamına gelen Isci deriz. Iscailer isc lere göre oldukça güçlüdürler. Ama benim gibi tarlada çalışan biri bile 5 Isc i rahatlıkla halledebilir. Iscler bu yüzden pek zorlayıcı değildirler çok olmadıkları sürece.
Başka bir düşman ırk olarak Fund lar vardır. Bu ırk büyük yapılı kişiliğiyle bilinir dağlar da veya ormanların iç kesimlerinde yaşarlar aslında zararlarını görmedim çünkü şimdiye kadar birkere gördüm ama Kral Isliyn zararlı dediyse öyledir.
Bide Kratos isimli bir varlıktan bahseder herkes. Şu ana kadar hicbir insanin görüp te yaşayamadığı bir kisiymiş Kratos. Kratosu sadece "Semnai Theai" ismi verilen bir grup görmüş ve canlı olarak kurtulmuş. Bu grupta bir insan bir su elfi bir cüce ve bir Trug varmış. Grupun ismi bu kisilerin isimlerinden gelirmis "Sem-Nai-The-Ai".
SEM
Bu gruptaki insan yani Sem normal birisi değildi. Kılıc ve atta şehrin en iyisi olduğundan değil. Tanrı tarafından ona verilmiş bir yeteneği vardı : Görünmezlik.
Kısa süreli görünmez olabiliyordu. Sem bu yeteneğiyle gruba dahil olmuştu
NAI
Su elfler i suyun içinde sınırsız durabilen canlılardır pek kuvvetli olmasada oldukça ceviktirler ve en sinir olduğum ırktır. Nai isimli su elfi gruba alınmasında suyun altında nefes alma yeteneğini yanındaki 6 kişiye dağatabilmesi etkili olmuştu
THE
Cüceler eskiden beri dağa kazdıkları Dwarf Maiden isimli kalelerinde yaşarlar. En sağlam ve kuvvetli ırk olarak bilinirler ama Kralları The ile birlikte büyük bir cüce krallığı kurulmustur.
Bir cüce dediğime bakmayın en büyük ve güçlü cüceydi The. Baltasıyla 80 Isc ve 2 Fund un arasına girip hepsinin leş lerini topladığı bilinir. Balta sinda rüzgarın gücü vardır hatta bazen köyde bir fırtına olduğunda The nin birisiyle savastığını düşünür insanlar.
AI
Son Trug olarak bilinen Ai son ejder sahibesiydi. Eliysa Burdun savaşında öldüğü söylenir ejderha sı ise son alev ejderi "Andune" dir. Ai nin ölümü üzerine uzaklara gitmiştir.