Beklenmeyen Misafirler

122 10 0
                                    

Calılığa dogru ilerledim Kisvar da malzemelerini topluyordu. Karşımdaki canlıları ilk kez görüyordum kediye benziyor dı ama onlarda bizim gibi iki ayak üstünde yürüyor, giyiniyor hatta konuşuyorlardı. Tam merhaba ben dostum dedi ki Kisvar geldi.

Bunlara Khajit denir dedi. Biraz zor konuşurlar ama oldukça çevik ve güçlü yaratıklardır dedi. Bende Khajtle konuşmaya başladım. İsminin Fing olduğunu söyledi bizde kendimizi tanıttık. Bizden ne istediğini sordum. Bize katılmak istediğini söyledi. Size ağırlık olmam dedi ve Condor un yüzüğü isimli antik ama herhangi bir güce sahip olmayan bir yüzük hediye etti zorla aldım bize katıldı aslında yük istemiyordum ama böyle güçlü biri yolda işe yarayabilirdi. Kisvar belki ağırlık olabilirdi ama Fing değildi

Fing in verdiği yüzüğü taktım. Bianda gözümün önüne bir görüntü geldi. Görüntüde büyük rüzgar ve kumdan oluşan tapınak vardı sadece bu. Kimseye birsey demedim korkmustum aslında ama belli etmemeye çalıştım. Az sonra koyu bir sohbet başladı. Ben Kisvar ve Fing birbirimize yaşadığımız en komik olayları anlatıp guluyorduk. Fingi dinledikce dinleyesim geliyordu, bir kediden beklemezdim doğrusu. Kisvar mandolinini tekrardan aldı ve başladıki Fing şarkıya girdi sesinin cidden güzel olduğunu o an anladım. Bu seferki şarkıyı bilmiyordum şarkı bitince sordum. Aerinis in Afridit la yaşadığı aşk ı anlatıyormus anlamamamin nedeni sözlerin orman elfcesi olması oldukça zor bir dil ve ben usengec biriyim galiba. Fingden bana Aerinis in aşkı nı anlatmasını istedim. Oda tam bilmiyormuş. Çantasını açtı bana bir kitap uzattı oldukça yeni gibiydi deri kapağını açtım 'Aerinis ve Afrodit' yazıyordu al sana hediyem olsun dedi bende teşekkür ettim.

Ilk Fing uykuya daldı az sonra da Kisvar. Tek kalmıştım kurt ulumaları vardı herzaman ki gibi. Ormanın içindeydik sonuçta. Bende tepeye doğru biraz yürüdüm oldukça yakındı. Etrafı kolacan ettim. Ormanın içinden parlayan sarı kıyafeti olan bisey geçti sanki yada ay dan yansıdı. Cok önemsemedim bende yavaştan uykuya daldım sabah başka bir yüzle uyandım...

Dione: The AloneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin