פרק 18

1.2K 34 0
                                    

ארזתי את חפציי וירדתי למטה לקחתי את המפתחות של האאודי שלי ויצאתי מהאחוזה .

סוף סוף הגעתי לביתי הישן , אני יודעת שזה מוזר שאני חוזרת לשם אבל ליאורי שם והוא הכל בשבילי.

פתחתי את דלת הבית והלכתי לכיוון הסלון , שם ישבו ליאור אבא ואמא .
״היי״ קולי לא עבר את הלחישה אך הם שמעו אותי והסתובבו אליי ומבטם מופתעים.
״מה את עושה פה?!?״ אבא צעק עליי .
״תירגע אבא לא ברחתי , א-אני ... החוזה התבטל״
אני כועסת על עצמי שגימגמתי בהתחלה אבל בסוף המשפט התעשטתי על עצמי.
״לא מעניין אותי , עכשיו את תדעי את האמת ואת תחזרי לשם !!! את לא הבת שלי! את מאומצת!-״ השתנקתי מההפתעה , אני יודעת את זה כבר אבל זה עדיין מעציב שהוא מתנהג אליי ככה.
״-אני בכלל לא אוהב אותך !!! אמצנו אותך כשהיית תינוקת בת שנה ובגלל שהיית מפותחת יותר משאר התינוקות וגם בגלל שהיית דומה לנו טיפה לקחנו אותך!!! לפני שנה כשהיית צריכה לעבור את הניתוח להוצאת התוספתן זה לא היה אמיתי ! השתלנו בתוכך פצצה ! כדי להוריד את סקוט! עכשיו את תגידי שסלחת ללוקאס ותבקשי לא לבטל את החוזה ! לא מעניין אותי מה הוא יעשה לך את לא חוזרת!!!״ הוא צעק והלך למשרדו בטריקת דלת.
אני עמדתי משם המומה בזמן שדמעות זולגות מעיניי. עצמתי אותן בחוזקה ולאחר דקה הפנתי את מבטי לליאור ״א-אתה יד-ידעת ?״ הוא השפיל את מבטו ולא ענה אך הוא כבר סיפק לי את התשובה.
הפנתי את מבטי הפעם לאימי ״ואת?״ שאלתי הפעם יותר בנוקשות ובארס . ״ליפז ביתי אני לא התכוונתי התייחסתי אלייך כבת וביקשתי מאביך שיתכנן תוכנית אחרת...״ היא התפרקה בבכי .
״אז תוכלי לעזור לי?״ שאלתי את אימי בתקווה שתענה כן. היא מחקה את הדמעות ומבטה הפך לנוקשה. ״מצטערת ליפז אני יהיה לצד אביך תמיד״
הסתובבתי לקחתי את המזוודות שלי ויצאתי מהבית חזרה לאאודי שלי ונסעתי למשרד של סקוט .

שוב פעם נכנסתי למשרד של סקוט ללא דפיקה והתיישבתי מולו מחכה שייתפנה.
לאחר עשר דקות כשסיים לעיין במסמכים הפנה את מבטו אליי. ״כן ליפז?״ ״יש לי עונש . יותר נכון תמורה . אני רוצה....

איתך לתמידWhere stories live. Discover now