פרק 39

995 35 5
                                    

זה הפרק שבו יש את האתגר שהצבתם לי והוא: 1,200 מילים.

הגענו לניו יורק לפני יומיים , וכרגע אני מטפלת בניירות במשרד שלי.
לפתע אית׳ן נכנס כשדמעות תקועות בעיניו לא יוצאות משם .

לחצתי על כפתור שנועל את המשרד שלי וחיבקתי אותו. יודעת שצריך לתת לו להרגע ואז הוא יתחיל לדבר מעצמו.

״היא מתה...״ הוא מלמל . ״היא מתה״ חזר על עצמו , והדמעות כבר יצאו לו מעצמן. לא הייתי צריכה לדעת עוד דבר נוסף .

בריטני מתה.

״יפה שלי , עולם שלי , אני יודעת שזה בלתי נתפס . היא הייתה כמו אמא בשבילך . הזמן יעבור והפצע יחלים , אך עדיין תשאר צלקת . אני רוצה להראות לך משהו שהתחלתי לעבוד עליו עוד כשבריטני סיפרה לנו על גילוי המחלה שלה.״ אמרתי ופניתי למגירה הנעולה שלי. פתחתי אותה והוצאתי משם מעטפה ועלייה כתוב השם של אית׳ן.

״זה לא קשור למה שהתחלתי לעבוד עליו , אבל היום הגיע לי מכתב ועליו השם שלך . זה מבריטני . היא שלחה לך אותו.  בנוסף לכך-״
הוצאתי מהמגירה תוכנית בניה של מלון ספא , ולמעלה כתוב שם התכנית.

בריטני

״בריטני תמיד השרתה עלינו שלווה , והיא גם הרגיעה אותנו. היא תמיד רצתה להיות בעלת בית ספא , וחשבתי שזה יהיה אחלה של מחווה בשבילה . מה אתה אומר?״ שאלתי .

הוא היה בשקט למשך כמה דקות אך אחרי זה הוא פשוט חיבק אותי חזק .
״את האחות הכי מדהימה בעולם , מה עשיתי שהגיע לי אותך?״ שאל ברטוריות והרטיט את ליבי.

״יפה שלי זה כלו-״ התחלתי להגיד אך נקטעתי מהדלת שנפתחה ושם עמד לא אחר מטאי.

״מה לעזאזל ? מה אתה עושה פה ואיך פתחת את הדלת???״ שאלתי בצעקה.

״א. אל תצעקי עליי , ב. היא הייתה פתוחה.״ אמר ורק אז שמתי לב שבטעות לחצתי על הכפתור שפותח את הדלת מנעילה כשפתחתי את המגירה.

״מה אתה עושה פה לעזאזל.!?!?״ שאלתי .

״באתי ... באתי להתנצל...״ אמר , ושמתי לב שקשה לו לבקש סליחה . מן הסתם אני מסיקה מכך שהוא לא אחד שטועה הרבה אם בכלל...

״אית׳ן אני מצטער אחי שהתנהגתי אלייך ככה אחותי חשובה לי ממש ואם מישהו יפגע בה אני לא רואה בעיניים שלי ואני ישר אפגע בו חזרה.״ הוא אמר ישר ולעיניין.

אית׳ן הסתכל והנהן לו כאות לכך שסליחתו התקבלה . לאחר מכן אמר ״טוב זואי אני .. אני אלך לקרוא את המכתב...״

הנהנתי אליו והוא יצא מהמשרד .
התיישבתי בכיסא שלי וטאי התיישב מולי.
נעלתי את דלת המשרד בלחיצת כפתור יודעת שהשיחה תוביל לטונים גבוהים והתחלתי לומר.

איתך לתמידWhere stories live. Discover now