פרק 21

1.2K 39 2
                                    

אז חברים היום הפרק יהיה ארוך מאוד יהיה בו שתי נקודות מבט שימו-❤️.

נקודת מבט לא ידוע
״מה זאת אומרת עזבה?!?!״ שאלתי את השומר שלי , טוב לא שאלתי צעקתי...

״תברר לי לאן היא הלכה!!!״
הוא הנהן ורץ מחוץ למשרד.

״פאקקקק״ צרחתי והתחלתי להעיף את כל המסמכים ואת כל מה שהיה על שולחן העבודה שלי , פתאום  הדלת נפתחה ודן יד ימיני וגם החבר הכי טוב שלי נכנס .

״אחי תרגע טיפה , אנחנו נמצא אותה . בכל מקרה יש בוס חדש למגדלי סקוט , טוב עכשיו זה לא מגדלי סקוט ... זה מגדלי פז. בקיצור נלך להפגש עם הבוס החדש ונראה מה יהיה ...״

הנהנתי אליו כאות תודה והוא יצא ממשרדי .

אני חייב ללכת להנות טיפה .
חייגתי לדן ״דן בוא למועדון ׳הביט׳ אני צריך להשתחרר״ אמרתי וניתקתי לא נותן לו להגיב.

נסעתי למועדון שלי וראיתי את דן עם עומרי , חבר ילדות שלי עם אישה בלונדינית גבוהה וכולה עשויה מסיליקון ... התקדמתי לעברם.
״אה אחים שלי מה קורה? מה נשמע עומרי הרבה זמן שלא ראינו אותך...״
״בסדר אחשלי היקר , אני עובד במגדלי פז עובד בתור שומר ראש והיד ימין של היפייפיה הזאת ששם . לא תאמין מי זאת...״
סובבתי את ראשי לאיפה שעומרי הסתכל , מנסה לסרוק במבטי ולחקור טיפה על ׳הבוסית׳ החדשה של מגדלי סקו-אהה מגדלי פז.
כשקלטתי אותה היא הייתה עם גבה אליי. היה לה שיער חום , היא הייתה נמוכה ורזה אבל מלאה במקומות הנכונים . אני בספק שזה סיליקון אך לפי הלבוש שלה אפשר לראות שהיא זונה... אולי אני אצליח להעביר אותה לצד שלי עם לילה אחד מהנה... היא לבשה שמלה שחורה שחשפה את רוב הבטן שלע עם שסע שהתחיל מהאגן שלה ובקושי הסתיר לה את התחת. אבל היא חרמנה אותי לעזאזל !

לא ! תשלוט על עצמך טאי תשמור את הקסם האישי שלך לפגישה !

״טאיייי״ אני מנער את ראשי למשמע קולו של דן בעודו מנופף אם ידו אל מול עיניי.

״אהה מה ?״ כיחכחתי בגרוני.
״גבר לך תזיין כל אישה אחרת אבל לא את הבוסית שלי היא חברה מאוד טובה שלי״
עומרי אומר .
״חוץ מזה אתה צריך למצוא את אהובת ליבך הלא כך?״ דן הוסיף וקרץ .
שלושתינו צחקנו ונתתי לו כאפת שטות.

כשהחזרתי את מבטי אליה ראיתי שהיא מושכת מישהו אל השירותים. משום מה הרגשתי צביטה קטנה בלב אבל לא ייחסתי לכך שום חשיבות...

לאחר שעה שבה שתיתי שתי בקבוקי ואנגוך לקחתי מישהי אקראית וזיינתי אותה בשירותים. כמובן לא שוכח להשתמש בקונדום.

נ.מ (נקודת מבט) ליפז
אני ועומרי סיימנו עם הספא והוא הלך לביתו ואני לביתי , מחוץ לבית שמתי לב שהשומרים עצרו משתי בנות עם מזוודות להכנס והלכתי לכיוונם.
השומר שם לב אליי והזדקף ״בוס״
״מה קורה כאן ?״  שאלתי בטון אדיש.
״עומרי שלך אותנו לארגן אותך למועדון גברתי״
״לא תודה קחו 1000 דולר אני לא צריכה מהפך ופעם הבאה אם אני יראה אתכם פה אתם תהיו בצד השני של האדמה״ אמרתי והסתובבתי חזרה לביתי.

לבשתי שמלה שחורה מאוד חשופה כדי שהעיניים ימשכו אליי אבל לא יותר מידי .

במועדון שאני הולכת אליו יש מישהו שאני צריכה לטפל בו , הגיע אליי מידע שהוא חיבל בעסקת סמים שלי , ואף אחד לא יעשה לי זאת

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

במועדון שאני הולכת אליו יש מישהו שאני צריכה לטפל בו , הגיע אליי מידע שהוא חיבל בעסקת סמים שלי , ואף אחד לא יעשה לי זאת .
הוא עובד כברמן במועדון והוא לא יזהה אותי.

...

הגעתי למועדון , וראיתי את עומרי עם שתי אנשים שאני לא מכירה . תכף אני אלך להגיד שלום .
הברמן סוף סוף התפנה אליי , אם הוא היה יודע מי אני הוא היה בא אליי ראשון או סביר להניח בורח ממני . אבל אני צריכה לשמור על פרופיל נמוך.

בדיוק כמו שתכננתי הוא פלירטט איתי וזרמתי איתו . הצעתי לו לבוא לשירותים והוא במהרה הסכים ואמר לחבר שלו שיחפה עליו.

משכתי אותו לשירותים ונכנסנו לתא שלפתי את האקדח מהתיק הקטן שלי ויריתי בו בראש .
לפני שהלכתי התקרבתי אליו ולחשתי לו
״לא היית צריך לחרב לי עסקת סמים״

יצאתי מהשירותים ללא טיפת דם , והלכתי לכיוון עומרי. עכשיו הוא דיבר רק עם מישהו אחד.

״טיפלתי בו אפשר ללכת״ לחשתי לעומרי ואז חייכתי חיוך מזויף לעבר הבן אדם שהוא דיבר איתו והתכוונתי ללכת  אך עומרי אחז בזרועי.
הסתכלתי על האחיזה ואז על העיניים שלו , הוא שם לב לכך וישר הוריד את האחיזה .
״עומרי אתה החבר הכי טוב שלי אבל אני עדיין הבוסית שלך אל תשכח .״ הוא הנהן מהר וחייכתי אליו . ״אז לא תכיר לי את חבר שלך ?״ שאלתי אותו כדי להפיק את המתח וסרקתי את חבר שלו.

הוא היה גבוה 1.87 בערך לעומתי שאני מטר ובמבה אבל בסדר ...
יש לו שיער חום ועיניים ירוקות , בלסת שלו ישנם זיפים קטנים וחמודים שעושים לי את זה .
בהחלט הטעם שלי .

״כן כמובן. ליפז זה דן , דן זאת ליפז״

״נעים מאוד ליפז״ הוא הגיש לי את ידו
והכנסתי לשם את ידי במטרה ללחוץ לו יד אך הוא נישק לי אותה . הרמתי גבה .
״עומרי אני הולכת , אתה יכול להשאר כמה שבא לך אבל מחר בחמש בבוקר אתה מתפקד אצלי״

ובמשפט זה הלכתי לכיוון היציאה במועדון .
לפני שיצאתי נתקעתי במישהו אך לא היה לי כוח להתעצבן עליו לכן התעלמתי ממנו ויצאתי מהמועדון חזרה למכונית וישר הביתה.

איתך לתמידWhere stories live. Discover now