פרק 46

936 27 11
                                    

למעלה בתמונה הטבעת שטאי מציע בעזרתה נישואין לזואי.

נקודת מבט טאי .

אני עדיין עם ברך כרועה , מחכה שזואי תענה לי . מקווה מאוד שזה כן .

היא פותחת את פיה ואז סוגרת מספר פעמים . היא מוחה את דמעותיה ואני עדיין מביט בה עם תקווה בעיניי שתגיד כן .

לאחר כמה דקות , אני נשבע שהן נראו כמו נצח בשבילי .
היא שמה לב שקשה לה לדבר או שאין לה מה להגיד , והתקווה נעלמת ממני לאט לאט וכנראה היא כבר רואה את זה בעיניים .
לפני שאני עומד לוותר ולהגיד לה שתשכח מזה היא מהנהנת כשעיניה דומעות , היא מתיישבת כל ברכיה ומנשקת אותי.

כשאנחנו מתנתקים מהנשיקה בחיוך אני מחליק לה את הטבעת על הקמיצה הימנית ואז אני נושק לה שוב .

לפתע היא מתנתקת מהנשיקה ורצה לעבר השירותים. אני מיד רץ אחריה ורואה שהיא מכופפת לאסלה ומקיאה .

לוקח לי בדיוק שניה להתעשט על עצמי ולהרים את שיערה .

לאחר דקות מענות שבהן אני שומע את האישה שלי סובלת ומקיאה , היא מורידה את המים והולכת לעבר הכיור .
אני קם מיד אחריה , שוטף לה את הפנים , ומביא לה את המברשת שיניים לא לפני ששמתי עליה משחת שיניים.

כשהיא מסיימת אני שואל ״אכלת משהו מקולקל ? לעזאזל אני יהרוג את הטבח הזה״

״לא , לא , זה לא זה אני חושבת ש.. לא זה לא יכול להיות.. אבל אני כן מאחרת..״ זואי ממהרת לקטוע אותי ואז מתחילה למלמל לעצמה .
״לעזאזל אישה דברי איתי, עומד לפנייך גבר שממש דואג כאן את יודעת..״ אני אומר

״טאי , תקשיב אני לא בטוחה אבל יש לי את כל התסמינים״ היא אומרת
״תסמינים למה ? תגידי לי עכשיו ואני יסמס לשומר לקנות לך תרופות״ אני ישר אומר בדאגה ושולף את הטלפון.

״טאי ימטומטם זאת לא מחלה אם כבר מתנה! מאחר לי המחזור , אני מקיאה , יותר מוקדם הייתי חיוורת .. אתה לא קולט?!?״ היא שואלת בהיסטריה .
״קולט מה ? מה זה אומר???״ אני שואל עדיין לא מבין מה קרה לה..
״אני חושבת שאני בהריון !!!״ היא צעקה .

לקח לי כמה שניות לעקל את זה ולאחר מכן חיוך ענקי שאני לא אתפלא אם יקרע את פרצופי הופיע על פניי.

״אני יהיה אבא!!!! אני יהיה אבאאאא !!!! יא אלוהיםםם יהיה לי ילד או ילדה קטנה בדרךךךךך יהיה לנו ילד או ילדה קטנה בדרך!!! למה את עומדת אסור לך לעמוד , לאישה של חיי ולאמא של הילדים אסור להתאמץ את צריכה לנוח.״ התלהבתי ודאגתי בו זמנית. הרמתי אותה על ידיי וישר השכבתי אותה על המיטה .

״טאי מה יש לך ? זה אפילו לא בטוח תנמיך ציפיות.״ היא אומרת מנסה להרגיע אותי אך זה לא עוזר .
״תישארי פה אני טס לבית מרקחת״
אני מודיע ובלי לתת לה להגיב אני יוצא במהירות האור מהבית אל הבית מרקחת הקרוב ביותר.

כשהגעתי לשם פנתה אליי עובדת בסביבות לגיל העשרים ושתים-שלוש ושאלה ״אדוני תצטרך עזרה?״ בזמן שהיא מנסה להבליט את האיברים שאין לה . גילגלתי עיניים ואמרתי ״כן אני צריך בדיקת הריון לאישתי״
בניסיון להוריד אותה ממני וגם בגלל שזה נכון. פניה נפלו והיא הנהנה וסמלה לי לבוא אחריה.

כשהגענו למדף שבו יש כל מיני בדיקות הריון אמרתי לה שלא אצטרך עוד עזרה ואמרתי לה ללכת.

אוקיייי יש פה כל מיני סוגים
׳בדיקת הריון , התוצאה הינה נכונה ב99.9%׳
׳בדיקת הריון , התוצאה מגיעה בזריזות׳
׳בדיקת הריון- קלה לשימוש׳

לא ידעתי מה לקחת אז לקחתי את שלושתם .

שילמתי מהר בקופה ונסעתי בזריזות הביתה עובר ברמזורים אדומים. שוטרים החלו לרדוף אחריי אך כשראו שזה אני הפסיקו.

הגעתי לבית בזריזות ועליתי מהר לחדר , מתעלם מבני המשפחה שלא מבינים מה קרה לי . נכנסתי לחדר ונועל רואה את זואי שוכבת על המיטה ומביטה בתקרה.

״אוקיי יפיפיה הנה הבדיקות , לא ידעתי מה לקחת אז לקחתי שלושה אפשרויות.״ הושטתי לה את השקית והיא הנהנה בשקט והלכה לחדר שירותים לאחר כמה שניות היא יצאה בעודה מחזיקה את שלושת הבדיקות והניחה אותם על השידה .

״אוקיי צריך לחכות שתי דקות ואז נראה את התוצאה . פס אחד אני לא בהריון , שני פסים אני כן בהריון.״ אמרה ואני הנהנתי.

ישבנו שנינו על המיטה וחיכינו בעודי מחבק אותה.
״יפה שלי אם כן תהיי בהריון , את תשמחי?״
שאלתי . זואי נאנחה ״אני לא יודעת , מצד אחד אני יהיה אמא צעירה , אם אני יהיה אמא לא טובה ? אם הילד או הילדה שלנו ישנאו אותי? מה אם אני אפגע בה או בו ?
כל מיני שאלות עוברות לי בראש של אם ואם ואם. אבל מצד שני אני באמת אשמח , כי אני יודעת שזה ממך , ואתה תיהיה לצדם ולצידי תמיד ככה שאם הוא או היא ישנאו אותי  יהיה להם לפחות אותך , אם אני אפגע בהם אתה תיהיה שם בשבילם אם אני אהיה אמא רעה אני אדע שאתה תהיה האבא הכי טוב בעולם.״ היא אמרה וגרמה לי להתרגש .

״אין מצב בחיים ! את תהיי האמא הכי מדהימה ומושלמת בעולם . אני מבטיח לך שהוא או היא יאהבו אותך.״ אני מחייך אלייה ברכות ומנשק אותה. אני מרגיש אותה מחייכת ומנשקת אותי חזרה .
לפתע היא התנקה ממני והסתכלה בשעון של הטלפון שלה .

״עברו שתי דקות , שנסתכל?״ שאלה
ואני לא יכולתי להגיד כלום אז הנהנתי.

קמנו יחד מחזיקים את הידיים ומתקדמים לבר השידה . שם נעצרנו והבטנו בבדיקות הריון.

פס אחד
שני פסים
שני פסים

״אני לא מאמינה אני בהריוןןןן , יפה שלי אנחנו בהריון!!!״ זואי צווחה בהתרגשות ואני נישקתי אותה נשיקה מהולה בשמחה , תשוקה ואהבה אין סופית.

זואי שלי בהריון!

איתך לתמידWhere stories live. Discover now