פרק 19

1.2K 34 4
                                    

״אני רוצה את השטח שלו בניו יורק וחמישים מיליון דולר בנוסף לפיצוי הכספי״
עיניו נפערו אך לאחר מכן הוא נרגע.
״הבן המטומטם שלי טעה אך ליפז יקירתי אנא התחשבי בי.״
״מצטערת סקוט , אני צריכה את זה , מבטיחה שבהזדמנות הראשונה אחזיר לך את הכסף כולל הפיצויים״
הוא הנהן , והתקשר למשהו שיביא מסמכים.

נער בן חמש עשרה בערך נכנס למשרד כשמסמכים בידו האחת ובשנייה מזוןדה. הוא הניח אותם על השולחן ביחד ויצא מן החדר.

״במזוודה ישנם שבעים מיליון דולר , והנה המסמכים להעברת הבעלות של השטח ומה שכולל אותו בניו יורק כגון : שומרים חברות משרדים קזינואים מועדונים וכו.״

אחרי שקראנו את המסמכים וחתמנו עליהם , ספרתי את הכסף . לאחר שווידאתי שהכל בסדר יצאתי מהמשרד של סקוט בחיוך מרוצה .

שמתי את המזוודה עם הכסף ואת המסמכים בתא הנסתר שבאוטו שלי ונסעתי למרפאה.

...

״רומן אני צריכה לעשות ניתוח ושיהיה זריז.״
״למה את צריכה ניתוח?״
״השתילו בתוכי פצצה אני צריכה שתוציא אותה ממני.״
״איך לעזאזל?-״ הוא עצר כשראה את מבטי המאיים. ״-לא משנה אני צריך לערוך הכנות במשך חצי שעה או שעה תחכי לי פה .״ הינהנתי אליו והוא יצא.

במשך הזמן שחיכתי כאן סידרתי את המטוס הפרטי שלי שיטוס לכאן עם שומרים . (בגלל החוזה סקוט כבר הודיע להם על העברת הבעלות).
לאחר שעה רומן הגיע והסביר לי על הניתוח . הוא אמר שהניתוח יימשך שעתיים אם לא יקרו סיבוכים.

אישרתי לו וחתמתי על מה שצריך.

...

מצמצתי כמה פעמים בעיניי וראיתי את רומן מתעסק באינפוזיה שלצידי.

״רומן״ לחשתי בגלל שגרוני יבש.
״הנה ליפז קחי מים.״ הוא הגיש לי כוס זכוכים עם מים.
שתיתי את המים ואחרי חצי שעה שהוא אמר לי שהוא יכין לי את התפסים לשחרור ומרשם למשכחי כאבים הוא הגיע והביא לי אותם. חתמתי על הכל ויצאתי מהחדר . כשיצאתי עמדו שם ארבעה שומרים שאחד מהם זיהיתי.
״עומרי אתה מהשומרים שלי?״ שאלתי בחיוך וחיבקתי אותו.
״לי-ליפז לא חשבתי שזאת את... וגם אני לא סתם שומר אני ראש השומרים!״ הוא אמר בגאווה והחזיר לי חיבוק . שאר השומרים הסתכלו עלינו בפרצופים המומים.
״תסובבו תמבט לפני שיקרה לכם משהו ואני לא יצטער על זה. יאללה בואו נסע לשדה תעופה.״
השתחררתי מחיבוקו של עומרי ונכנסתי לאאודי שלי כשעומרי יושב ליד המושב שלי ושאר השומרים בגיפ שמאחורי.

...

הטיסה עברה בצורה חלקה ומשם נסעתי לבנק. שם פתחתי חשבון חדש והפקדתי את כל הכסף שלי.
עומרי ליווה אותי במשך כל הזמן . ואת שלושת השומרים האחרים שיחררתי לישון.

עומרי הסיע אותנו לווילה החדשה שלי ושם פגשתי עוד חלק מהשומרים ואת עוזרות הבית.
נכנסתי למשרד הביתי ועומרי אחריי.

״עומרי תקבע למחר פגישה שבה האנשים החשובים שמתחתיי יהיו בה . אתה יודע המנהלים של כל המקומות שלי ראשי מחלקות השומרים ... מי שחשוב.״
״אין בעיה גבירתי״
״עכשיו אין צורך ברישמיות , ספר לי מה הפסדתי בזמן שלא הייתי פה ? מצטת לך יזיזה יותר טובה ממני?״ שאלתי בהרמת גבה...
עומרי גיחך והניד בראשו. ״אין אחת שיתר טובה ממך״ ענה בקול הסקסי שלו.
״רוצה נעשה סבב כמו בימים ההם?״
שאלתי אותו והוא הנהן .
ואתם כבר יודעים מה קרה ;) .

———

אזזז חברים אני רק יסביר .
עומרי הוא היזיז שהיה לליפז . הם חברי ילדות וכשהיא עברה ללוס אנג׳לס הקשר ביניהם התנתק.

איתך לתמידWhere stories live. Discover now