Gepubliceerd op 3-5-2021
Hoi!
Ik ben de schrijver van dit boek en ga eerst iets over mijzelf vertellen, hoe ik bij de bankzitters ben gekomen en waarom ik had besloten om dit verhaal te gaan schrijven. Als je dit te saai vind sla je dit introductie hoofdstuk maar gewoon over. Dat doe ik namelijk ook altijd bij boeken op Wattpad.
Ik ben een heel normaal meisje van 15 die fan is van de bankzitters, maar vooral van Matthy.
Een paar maanden geleden raadde een vriendin van mij aan om de video's van de bankzitters te gaan kijken.
Hiervoor wist ik al wel dat de bankzitters bestonden maar heb nooit echt 'de stap' genomen om het te gaan kijken.
Achteraf heb ik hier wel spijt van want de bankzitters zijn echt een stukje positiviteit in mijn leven geworden die ik vooral in deze k*t tijd hard nodig heb.
Ondertussen heb ik bijna elke video van de bankzitters terug gekeken en ook die op hun eigen kanalen.
Ik gaf het al eerder aan dat ik vooral ook heel erg fan ben van Matthy. Hij heeft echt geweldige humor en zijn kledingstijl is echt top. Daarnaast is hij ook gewoon super knap.
Het toffe aan Matthy vind ik ook dat hij zijn privé leven best wel veel van het internet houdt. Sommige vinden dit misschien juist niet leuk. Maar voor mij geeft dit aan dat hij niet echt 'bekend' wil zijn en dat hij 'gevoelens' heeft.
Ik vind het ook leuk aan Matthy dat hij zijn vriendin verbergt, gewoon helemaal voor zichzelf houd en niet in de media gooit. Dit geeft voor mij aan dat hij echt veel geeft om zijn vriendin.
In deze fanfic bestaat zijn vriendin niet. (Geen haat naar haar, ze is vast een toffe meid die Matthy verdient)
Ik heb ook het idee dat naast de Matthy die je ziet in de video's, er ook nog een andere kant van Matthy is die lief en gevoelig is.
Het feit dat hij maar 2 bedpartners (leugendetector) heeft gehad geeft ook wel aan dat hij respect heeft voor vrouwen heeft en ze niet zit als objecten met een gleuf.
Misschien zit ik er wel helemaal naast en is Matthy gewoon een super k*t persoon. Dit is in ieder geval hoe ik hem zie.
Ik zag laatst op tiktok dat er ook verhalen van de bankzitters waren op wattpad. Ik heb hiervoor al wel heel veel andere fanfics gelezen van Harry Styles en alle andere uit One direction (vandaar mijn gebruikersnaam).
Ik ging dus kijken voor een leuke fanfic van Matthy maar kon er eigenlijk nergens een vinden die ik echt leuk vond, die echt ging zoals ik het fantaseer.
(Leuke aanrader? graag in comments!)
Dus toen kwam ik op het idee om zelf een fanfic te schrijven over Matthy zodat ik mijn fantasie op papier kan zetten.
In deze fanfic wil ik dus een soort andere, iets meer serieuze en gevoeligere kant laten zien die hij verbergt voor de media.
Ik hoop dat jullie dit een leuk idee vinden. Ik hoor het graag in de comments.
_______________________________________
Verhaal intro:
Evi's nicht, Iris, gaat trouwen en Evi mag uiteraard naar de trouwdag. Hier ontmoet ze een vriend van Iris waar ze het gelijk heel goed mee kan vinden.
Wat gaat er gebeuren tussen hen? Springt de vonk over of houden gebeurtenissen in het verleden hun tegen? En hoe kan je een gezonde relatie hebben als een van de 2 een bn'er is?
Lees dit boek om erachter te komen hoe dit afloopt..
_______________________________________
Als iemand betere namen heeft dan die ik nu heb. Drop ze in de comments, ik ben namelijk erg slecht in het bedenken van namen.
JE LEEST
De Eerste Keer Verliefd.. | Fifalosophy/Matthy Fanfiction
FanficEvi's nicht, Iris, gaat trouwen en Evi mag uiteraard naar de trouwdag. Hier ontmoet ze een vriend van Iris waar ze het gelijk goed mee vinden. Wat gaat er gebeuren tussen hen? Springt de vonk over of houden gebeurtenissen in het verleden hun tegen...