(Α/Ν): ΑΓΑΠΕΣ ΜΟΥ! δεν το πιστεύω ότι είστε τόσο υπέροχοι! ήδη έχουμε 5000 reads, με πάνω από 1000 στο πρώτο παρτ (σας άρεσε εε? ;) ) λοιπόν, αυτό το παρτ είναι για σας μωρά μου..! (θα περιέχει σεξουαλικές σκηνές, οπότε αν δεν νιώθετε άνετα με αυτές, ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΑΒΑΖΑΤΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ <3) ΑΑΑΑ και είναι έξτρα μεγάλο επειδή δεν ανέβασα για τόσο καιρό <3
ENJOYYYYYYYY! <3
~~~Allie's POV~~~
~~~Δύο μήνες μετά~~~
"Ναι, ναι, μωρό μου. Σίγουρα αύριο." λέω στο κινητό, καθώς ανεβαίνω τα σκαλιά προς την είσοδο του διαμερίσματός μου.
"Σίγουρα σίγουρα? Την τελευταία φορά το είχε ακυρώσει.." παραπονιέται. Μπορώ ήδη να φανταστώ τα πανέμορφα ματάκια του να λάμπουν καθώς κάνει sad faces στον τοίχο.
"Σίγουρα μωρό μου! Τα είπαμε!" Χαζογελάω μόνη μου. Το αγόρι μου είναι ένα cupcake.
"Καλά... Αλλά μην αρχίσεις πάλι τα 'Niall, συγγνώμη'!"
Υψώνω ειρωνικά το βλέμμα μου, καθώς ξεκλειδώνω την πόρτα του διαμερίσματός μου και μπαίνω μέσα. Κλείνω την πόρτα πίσω μου, και γυρίζω να κοιτάξω το σαλόνι-
ΘΕΕ ΜΟΥ.
"Εμμμ... Niall..." ψελίζω, προσπαθώντας να συνειδητοποιήσω την κατάσταση στην οποία βρήσκομαι αυτή τη στιγμή, και να χωνέψω το θέαμα με το οποίο ήρθα μόλις αντιμέτωπη. "Θα σε... θα σε πάρω σε λίγο..."
"Μωρό μου? Έγινε κάτ-"
Δεν προλαβαίνει να τελειώσει την ερώτησή του, και έχω ήδη τερματίσει την κλήση.
"ZOE! Τι στο διάολο κάνεις μ'αυτόν?" ουρλιάζω, γουρλώνοντας τα μάτια μου.
Μπροστά μου, πάνω στον καναπέ, βρήσκεται ημίγυμνη η κολλητή μου, με παρέα, φυσικά.
"Γειά Allie." με χαιρετάει, με αυτό το αλαζονικό ύφος.
"Γειά σου Alex. Αντίο, Alex." λέω, πιάνοντας τον εκνευριστικό πρώην της Zoe από το μπράτσο, και σηκώνοντάς τον από τον καναπέ με την βία.
"Οου, περίμενε." λέει, υπερβολικά ήρεμος και αλαζονικός. Πόσο μου σπάει τα νεύρα αυτός ο άνθρωπος... "Τόσο καιρό έχεις να με δεις, δεν θα-" Δεν του δίνω ευκαιρία να ολοκληρώσει, καθώς το χέρι μου χτυπάει το μάγουλό του με όση δύναμη διαθέτει, κάνοντάς τον να γυρίσει το κεφάλι του και να τρίψει το μαγουλό του με το ελεύθερό του χέρι. "Σκύλα..." μουρμουρίζει, αρκετά δυνατά ώστε να το ακούσω.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Dirty Dancing (ελληνικά) H.S.
ФанфикΌπου η Allie γνωρίζει το τέλειο αγόρι γι'αυτήν 50 με 60 φορές. Highest rating- #1 in Fanfiction