(Α/Ν): ΓΕΙΑ ΣΑΣ! πόσο καιρό έχουμε να τα πούμε? ΠΟΛΥ! γύρισα απ'τις διακοπές μου! τα πέρασα υπέροχα, κι ευχαριστώ σε όσες μου ευχήθηκαν καλές διακοπές! ελπίζω όλοι/ες να τα περάσατε υπέροχα <3
ΠΡΙΝ ΑΡΧΙΣΕΙ το κεφάλαιο 22, σας έχω μία έκπληξη!
ΝΑΙ, ΚΑΛΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ! δημοσίευσα την δεύτερη ιστορία μου με τον Harry, που λέγεται Girls! ελπίζω να πάτε και να την δείτε! είναι πολύ διαφορετική απ'αυτήν και (κατά την γνώμη μου) ακόμα καλύτερη!
Η ΦΩΤΟ πάνω είναι το κόβερ της ιστορίας! <3 νιώστε ελεύθεροι να την διαβάσετε και να την προτείνετε σε όποιους θέλετε, για να έχω κι εγώ αρκετή συμμετοχή και να μπορώ να την συνεχίσω! θα βγει ωραία ΤΟ ΥΠΟΣΧΟΜΑΙ <3
ΛΟΙΠΟΝ, χωρίς περαιτέρω καθυστέρηση, ορίστε το πολυπόθητο κεφάλαιο 22!
ENJOYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY! <3
~Harry's POV~
Το αεροδρόμιο είναι γεμάτο, και μου παίρνει αρκετή ώρα να περάσω από τους ελέγχους και να καταλήξω στην αίθουσα αναμονής της πτήσης μου. Εδώ και ένα τέταρτο κοιτάζω σαν ηλίθιος το κινητό μου, ελπίζοντας ο Evan να με πάρει τηλέφωνο. Μου είπε ότι σίγουρα θα μου έλεγε αυτό που περίμενα να μου πει πριν αποβιβαστεί το αεροπλάνο μου. Το πρόβλημα είναι ότι σε λιγότερο από δέκα λεπτά θα καλέσουν τους επιβάτες της πτήσης μου να μπουν στο αεροπλάνο, και ο Evan δεν έχει δώσει σημάδι ζωής.
Περνώντας με ανησυχία το χέρι μου μέσα απ'τα μαλλιά μου, καρφώνω το βλέμμα μου πιο έντονα στην μαύρη οθόνη του κινητού μου, με την ελπίδα να χτυπήσει.
"Κοπέλα περιμένεις να σε καλέσει νεαρέ μου?" ακούω μία ξένη φωνή να με ρωτάει.
Γυρίζω απότομα και αντικρίζω μία ηλικιωμένη κυρία- πατημένα τα 65- να με κοιτάει με ένα γλυκό και αθώο χαμόγελο. Χαμογελάω όσο πιο ευγενικά μπορώ και απαντάω "Όχι, έναν φίλο μου περιμένω να με πάρει τηλέφωνο."
"Χμ, σε παρατηρώ τόση ώρα- με συγχωρείς κιόλας- και σε βλέπω να έχεις περισσότερο άγχος από αυτό που είχα εγώ όταν η εγγονή μου έπρεπε να χειρουργηθεί. Υποθέτω ότι είναι σημαντικό τηλεφώνημα."
"Είναι." απαντάω βιαστικά και ανήσυχα. "Ευχαριστώ πάντως για το ενδιαφέρον και ελπίζω η εγγονή σας να είναι καλά."
"Είναι, είναι, μία χαρούλα, δόξα το Θεό." χαμογελάει, και πριν προλάβει να πει τίποτα άλλο, το τηλέφωνό μου χτυπάει, και το όνομα του Evan εμφανίζεται στην οθόνη μου. Βλέποντάς το, η γριούλα με κοιτάει χαμογελώντας. "Χμ, υποθέτω ότι όντως δεν είναι κάποια κοπέλα. Παραλίγο να μην σε πιστέψω πριν, με το ύφος που είχες."
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Dirty Dancing (ελληνικά) H.S.
ФанфикΌπου η Allie γνωρίζει το τέλειο αγόρι γι'αυτήν 50 με 60 φορές. Highest rating- #1 in Fanfiction