20 <3

2K 172 25
                                    

(Α/Ν): ΘΕΕ ΜΟΥ, ΈΦΤΑΣΕ ΚΙΟΛΑΣ? 

ΝΑΙ κυρίες και κύριοι, το #grand20 κεφάλαιο είναι εδώ!

ΠΡΙΝ αρχίσετε να διαβάζετε απλά θέλω να ευχαριστήσω όσους/όσες διαβάζουν την ιστορία και ψηφίζουν και σχολιάζουν και μου κάνουν την ζωή πιο όμορφη! <3 

ΓΙΑ ΌΣΟΥΣ ΑΝΑΡΩΤΙΟΥΝΤΑΙ, όχι, αυτό δεν είναι το τελευταίο κεφάλαιο, αλλά η ιστορία όσο πάει φτάνει προς το τέλος της :/ ευχαριστώ και πάλι όσους αφιερώνουν τον χρόνο τους για να την διαβάσουν <3 <3 

ΛΟΙΠΟΝ, μπορείτε να αρχίσετε να διαβάζετε,

ENJOYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY! <3

~~~Allie's POV~~~

Προσπαθώ να ετοιμαστώ όσο πιο γρήγορα γίνεται, όσο ο Harry περιμένει στο σαλόνι, κάνοντας κράτηση σε κάποιο εστιατόριο. Πανικοβλημένη, φτιάχνω τα μαλλιά μου μέσα σε δευτερόλεπτα, και βάζω το πρώτο κόκκινο επίσημο φόρεμα που βλέπω μπροστά μου. Δεν είναι τίποτα σπουδαίο, είναι στράπλες και φτάνει μέχρι το γόνατο. 

Στέλνω γρήγορα μήνυμα στην Zoe εξηγώντας την κατάσταση, καθώς βάζω το κατάλληλο make-up για την περίσταση- (όπως μου έχει μάθει η Zoe) δεν τονίζω τα μάτια, και βάζω έντονο κόκκινο κραγιόν. Βάζω όση περισσότερη κολόνια μπορώ, για να καλύψω την μυρωδιά του σεξ που είμαι σίγουρη ότι εκπέμπω. 

Βάζοντας το κινητό μου μέσα στο σουτιέν μου, για να μην χρειάζεται να το κουβαλάω (είναι που είναι μικρό..), ανοίγω την πόρτα. Το έκπληκτο πρόσωπο του Harry είναι το πρώτο πράγμα που αντικρίζω. Δεν ξέρω αν η έκπληξη οφείλεται στο ότι είμαι όμορφη ή απλώς στο ότι ετοιμάστηκα τόσο γρήγορα. Θέλω να πιστεύω ότι είναι ένας συνδυασμός και των δύο.

"Έτοιμη?" ρωτάει, με ένα χαζό χαμόγελο αποτυπωμένο στα χείλη του. Είναι τραγικό να σκέφτεται κανείς ότι πριν λίγο κλαίγαμε μαζί. 

"Ναι. Θα περάσουμε από το διαμέρισμά σου πρώτα?" ρωτάω- χαζή ερώτηση, ήδη ξέρω την απάντηση. 

"Ναι." 

Η διαδρομή με το αυτοκίνητο του Harry είναι- το λιγότερο- άβολη. Δεν έχω κάτι να πω, και ούτε αυτός. Νιώθω χαμένη, και συνήθως δεν είμαι έτσι όσον αφορά τον Harry. Πάντα έχουμε κάτι να πούμε, αλλά η ατμόσφαιρα δεν μας επιτρέπει να αρθρώσουμε λέξη. 

"Ξέρεις, δεν θα χρειαζόταν να πηγαίναμε από το ένα διαμέρισμα στο άλλο αν μέναμε μαζί." χαμογελάει αθώα, και κουνάω ειρωνικά το κεφάλι μου. 

Dirty Dancing (ελληνικά) H.S.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum