27 <3

2.2K 187 76
                                    


(Α/Ν): ΜΕΤΑ από 27 κεφάλαια (βασικά περισσότερα από 30, αν μετρήσουμε τα διπλά και τριπλά), αυτή η ιστορία έχει φτάσει στο τέλος της!

ΝΙΩΘΩ περήφανη και συγκινημένη, παρ'όλο που τον τελευταίο καιρό δεν μπορώ να ανεβάζω τόσο συχνά :/

ΑΓΝΟΩΝΤΑΣ αυτό όμως,

ENJOYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY! <3

~~~Allie's POV~~~

Αγαπητή μαμά,

Μάλλον αναρωτιέσαι γιατί σου γράφω. Θυμάσαι που όταν ήμουν μικρή σου έγραφα συνέχεια τεράστια γράμματα παρ'όλο που μέναμε στο ίδιο σπίτι? Μάλλον το έκανα γιατί μου άρεσε να γράφω και να εκφράζω έτσι τα συναισθήματά μου. Η αλήθεια είναι ότι θα προτιμούσα να αναλύσω τα συναισθήματά μου έτσι, παρά να δω κάποιο ψυχολόγο όπως μου πρότεινε όλη η παρέα.

Τώρα λογικά αναρωτιέσαι γιατί η παρέα μου θέλει να δω ψυχολόγο. Η κηδεία της Zoe ήταν μία εβδομάδα πριν, και σε ευχαριστώ ειλικρινά που ήρθες. Δεν ξέρω αν θα άντεχα χωρίς εσένα εκεί. Δύο μέρες μετά την κηδεία, λιποθύμησα. Δεν ξέρω γιατί. Μπορεί να ήταν από την αδυναμία μου, αφού δεν έχω φάει τίποτα. Μπορεί να ήταν από την στεναχώρια. Το διαμέρισμα είναι τόσο άδειο χωρίς την Zoe, μαμά. Ο Louis μου πρότεινε να μείνω για λίγο καιρό στο σπίτι του, μαζί με αυτόν και την κοπέλα του την Rose. Αλλά δεν θέλω να τους ενοχλώ και έτσι είπα όχι. Ο Harry έμεινε εδώ μέχρι την κηδεία. Την επόμενη μέρα έφυγε, μαζί με την Cara. Δεν πρόλαβα να την γνωρίσω πολύ, αλλά μου φάνηκε καλός άνθρωπος. Ίσως τελικά να την παρεξήγησα. Όσο ακόμα ήταν εδώ ο Harry, κοιμόταν στο διαμέρισμά μου, μαζί μου. Όταν ξύπναγα τα βράδια κλαίγοντας υπήρχε κάποιος να με παρηγορήσει. Δεν έφυγε στιγμή από το πλευρό μου. Κατάλαβα, μαμά, ότι ο Harry πάντα θα είναι μαζί μου, και ότι ποτέ δεν θα με απογοητεύσει. Και επειδή ξέρω ότι τον συμπαθείς, μην ανησυχείς, δεν χωρίσαμε. Όμως ούτε τα φτιάξαμε. Είμαστε μαζί σαν φίλοι, τουλάχιστον για τώρα. Δεν μπορώ να σκεφτώ καν για σχέσεις μέσα σ'όλο το χαμό που επικρατεί.

Είδες τον μπαμπά της Zoe στην κηδεία? Δεν τον έχω ξαναδεί τόσο συντετριμμένο. Έχουν πάει χρόνια από τότε που έχασε την γυναίκα του, και τώρα έχασε και την μοναδική του κόρη. Με την ψυχολογική του κατάσταση, δεν είναι να απορεί κανείς που δεν τον άφησαν να πάρει την κηδεμονία του παιδιού της Zoe. Λίγο έλειψε να αρχίσουν να ψάχνουν τον πατέρα του παιδιού. Αν είχαν βρει τον Alex και του είχαν δώσει την κηδεμονία, δεν ξέρω τι θα απογινόταν στο καημένο το κοριτσάκι. Ευτυχώς που υπάρχει ο Liam. Όλο το μίσος μου γι'αυτόν και η κακία που το κρατούσα έφυγαν όταν έμαθα τι έκανε.

Dirty Dancing (ελληνικά) H.S.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora