(A/N): Ε-Ε-ΈΦΤΑΣΕ! το τρέιλερ είναι και επισήμως πάνω! μπείτε δείτε το και ξαναδείτε το και δείξτε το!
το παρτ είναι αφιερωμένο στην
ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ το παρτ 16!
ENJOYYYYYYYYYYYY! <3
~~~Allie's POV~~~
Τα χέρια μου τρέμουν και ιδρώνουν καθώς τα υψώνω για να χτυπήσω την πόρτα του Harry. Δεν θέλω να το κάνω αυτό. Κάθομαι εδώ και δέκα λεπτά έξω από την πόρτα του, μαλώνοντας με τον εαυτό μου για το αν θα έπρεπε να μείνω ή να φύγω.
Ή τώρα ή ποτέ Allie, μου θυμίζει το υποσυνείδητό μου και το βρίζω από μέσα μου.
Αυτό είναι. Χτυπάω την πόρτα και περιμένω με αγωνία. Μέσα μου ελπίζω να λείπει, αλλά με την δική μου την τύχη, είναι σίγουρα μέσα.
Ως φυσικό, ανοίγει σχεδόν αμέσως την πόρτα. Φαίνεται κουρασμένος. Φοράει τα χθεσινά του ρούχα, ένα άσπρο κοντομάνικο και ένα μαύρο στενό παντελόνι.
"Να... να περάσω?" ρωτάω διστακτικά. Έχω την παρόρμηση να τρέξω, να φύγω. Αλλά πρέπει να γίνει αυτό το πράγμα.
"Πέρνα, πέρνα, συγνώμη." λέει, 'σπάζοντας' από την κατάσταση σοκ στην οποία η παρουσία μου εδώ τον έβαλε. "Εμμμ.. πώς κι από 'δω?" ρωτάει, ξύνοντας το πίσω μέρος του κεφαλιού του με το που μπαίνω στο διαμέρισμα.
"Harry πρέπει να μιλήσουμε." απαντώ με τον πιο σοβαρό τόνο που διαθέτω. Κάθομαι στον άσπρο καναπέ του και σταυρώνω τα πόδια μου. Ξαφνικά νιώθω τόσο ξένη σ'αυτό το σπίτι.
"Βέβαια.." Κάθεται στην καρέκλα απέναντί μου. Έχω πλήρη θέα του προσώπου του τώρα, κάτι που κάνει αυτά που πρόκειται να πω αρκετά πιο δύσκολα. "Τι θες να μου πεις?"
Τον κοιτάζω. Είμαι σίγουρη ότι ιδρώνω και τρέμω και φαίνεται. Δεν έχω υπάρξει πιο αγχωμένη σ'όλη μου τη ζωή.
"Πώς είσαι, καταρχάς? Μετά απ'τα χθεσινά, εννοώ." ρωτάω αρχικά. Πρέπει να αρχίσω από κάπου.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Dirty Dancing (ελληνικά) H.S.
ФанфикΌπου η Allie γνωρίζει το τέλειο αγόρι γι'αυτήν 50 με 60 φορές. Highest rating- #1 in Fanfiction