4 <3

4.4K 327 24
                                    

(A/N): ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΟΣΜΕ! καλά, ε? θα με στείλετε..! φτάσαμε ήδη στο #8 fanfiction ΚΑΙ πάνω από 400 views! και πάλι, το ξέρω ότι δεν είναι πολλά αλλά είμαι συγκινημένη και περίφανη και μία μέρα, όταν γίνω διάσημη κτλ ;) θα σας ευχαριστώ! (ελπίζω να καταλάβατε ότι δεν περιμένω να γίνω όντως διάσημη, αν και, πόσο υπέροχο θα ήταν αυτό???) ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ, απολαύστε το παρτ 4..!!! ENJOY MOTHERLOVERS..! <3

~~~Allie's POV~~~

"ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!" ουρλιάζω κατευθείαν μόλις ξυπνάω. Πείτε με παιδί, πείτε με χέστρα, αλλά όταν βλέπεις έναν κούκλο να βρίσκεται ακριβώς πάνω απ'το κεφάλι σου με το που ξυπνήσεις, έχεις πολλούς λόγους να ουρλιάξεις. Μα ποιός είναι αυτός? Το παιδί φαίνεται της ηλικίας μου, άντε λίγο μεγαλύτερος, και έχει καστανά μάτια και μαλλιά, και απαλά, γλυκά χαρακτηριστικά- όμως ταυτόχρονα αντρικά και επιβλητικά.

"Ηρέμησε Allie! Θα ξυπνήσεις την Zoe..!" μου λέει με μία γλυκιά φωνή. Έχει πάντως μία βαριά, κάπως ακαταλαβίστικη Αγγλική προφορά.

"Ποιός είσαι?" Τον κοιτάω με έντρομο βλέμμα, ελπίζοντας να μου εξηγήσει τι στο διάολο κάνει ένας άγνωστος σε μία καρέκλα δίπλα στο κρεβάτι μου. "Εκεί κοιμήθηκες?" Δείχνω την καρέκλα. Δεν είμαι σίγουρη ότι θα τον λυπόμουν αν όντως είχε κοιμηθεί εκεί όλο το βράδυ, αλλά δεν μπορώ να είμαι τελείως κακιά μαζί του, από την στιγμή που δεν τον ξέρω. Αθώος μέχρι αποδείξεως του 'ναντίου δεν λένε?

"Δεν με θυμάσαι? Ουάου, πρέπει να μέθυσες πολύ χτες."

Ξύνω το κεφάλι μου μπας και θυμιθώ οποιοδήποτε γεγονός από εχτές. Το τελευταίο που θυμάμαι είναι να έρχεται η Zoe και να μου λέει πως ο Niall δεν θα εμφανιζόταν, και πως θα έπρεπε να ξαναπάμε αύριο (δηλαδή σήμερα) για να τον δούμε. "Λοιπόν, αν δεν ήμουν σίγουρη πως είχα μεθύσει χτες, σίγουρα αυτό υποδεικνύει ο πόνος στο κεφάλι μου." Γελάω πικρά, χαιδεύοντας τον κρόταφό μου σε μία μάταια προσπάθεια να διώξω τον πόνο- γιατί μου φαίνεται ότι το έχω περάσει αρκετές φορές αυτό?

Το όμορφο αγόρι μπροστά μου γελάει με την αποτυχιμένη προσπάθειά μου να αστειευτώ, το οποίο φέρνει ένα χαμόγελο στο πρόσωπό μου- πράγμα σπουδαίο, αφού αυτή τη στιγμή σκέφτομαι σοβαρά να τον παρατήσω και να πάω να ξεράσω με την ησυχία μου σε ένα μπάνιο με ηχομόνωση.

"Λοιπόν, με λένε L-"

"Liam!" τον διακόπτω. Πώς μου ήρθε αυτό? Χριστέ μου, τώρα θυμίθηκα! "Εσύ είσαι ο γλυκούλης μπάρμαν που έλεγε η Zoe!"

Dirty Dancing (ελληνικά) H.S.Onde histórias criam vida. Descubra agora