🌺Son Söz🌺

28 6 5
                                    

Merhaba güzel insan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Merhaba güzel insan.

  Okuduğun şiirler süresince, içimde var olan o inişli çıkışlı, zaman zaman depresif, zaman zaman coşkulu, zaman zaman hastalıklı ama iyileşmeye müsait, geçmişimin yaralı, şimdimin yamalı tecrübelerini okumuş bulundun. Bu süre boyunca bana, ruhuma şahit oldun. Teşekkür ederim.

  Bir sayfa öncede bulunan şiir bu kitap için yazılan son şiirdi. Umarım bu yol boyunca senin içine, ruhunda bir yerlere dokunabilmişimdir. Kim bilir belki kendinden bir parçayı burada bulmuş, dünyada benim gibi biri daha var deyip yalnız olmadığını hissedebilmişsindir.

  Ben ki bu evrende her şeyin bir sebebi olduğuna, hiçbir şeyin karşılıksız kalmayacağına inanan bir insan olarak, paylaştığım şiirlerimin de karşılığını bulacağını biliyorum. (Yanlış anlaşılma olmasın bahsettiğim oy falan değil.). Yazdıklarımın birilerine ulaşacağını, onlarda iyi ya da kötü bir etki bırakacağını, birilerini etkileyeceğini biliyorum.

  İçimdekileri sana tüm samimiyetimle aktarmaya çalıştım. Her zaman anlık duygularımdan yararlandım. Üzüntüm, kızgınlığım, kırgınlığım, endişem hep anlıktı. Dizelerim hep anlıktı. Bazen uçan bir kuştan, bazen öylece haraketsiz duran bir ağaçtan, bazen usul usul sigarasını tüttüren bir insandan aldım ilhamımı. Zihnimin oynadığı oyunlara geldim ve sonuçtan hep memnun kaldım.

  Şiirin benim için ne anlama geldiğini bu yolda anladım. Şiir benim ruhum, bedenim, hayatımdı. Anlamış oldum.

  Sahip olduğum tarzı, kendi mısralarımı, kendimi en özgün şekilde sundum.

  Her ne kadar burası için son olsada şiir yazmaya devam edeceğim. Senin de okumayı bırakmamanı istiyorum. Çünkü şiir demek, duygu demektir; duygu demek, vicdan demektir. Şairin vicdanından akıttığı, senin vicdanına dolar. En taş kalpler bile pamuk olur şiirle, benim nezdinde. Yaşamının bir parçası hep şiir olsun.

  Yine sıktım seni ama bu sefer uzun uzun yazmak istedim.

  Son cümlelerimi toparlarken öncelikle bütün şiir severlere teşekkür ederim şiiri sevdiğiniz ve bu yolda bir başka şiir severi desteklediğiniz için. Aileme ve arkadaşlarıma da yine bana destek oldukları ve şiir yazmam için sürekli teşvik ettikleri için teşekkür ederim.

  Yine belki başka bir eserde görüşmek dileğiyle. Şiirle ve sağlıcakla kalın🌻

comet
🌺💜
c,e

...nane çiçeği... | tamamlandı. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin