Episode (2)

1.6K 130 7
                                    

(1)

"Eomma!!!Good Morning!!"

Taoအခန္းတံခါးေလးကို အသာေလးဖြင့္ ေခါင္းေလးျပဴျပီး သူမေမေမအား လွမ္းနႈတ္ဆက္လိုက္သည္....Taoအသံေလးၾကားေတာ့ ေနာက္ေက်ာ၌ေခါင္းအံုးေလးခုကာ ျပတင္းေပါက္ဘက္သို႔ေငးၾကည့္ေနေသာ သူမေမေမ အသာေလးလွည့္လာကာ မ်က္လံုးကေလးမ်ားေတာက္ပလ်က္ သမီးမ်က္နွာေလးမလြတ္တမ္းၾကည့္ကာ ျပံဳးျပေနေလ၏...

"WoW!!!ဒီေန႔ uri eommaၾကည့္ရတာ ေပ်ာ္စရာတခုခုေတြ႕ထားတဲ႔ပံုပဲ...မ်က္နွာေလးက ရႊင္လန္းေနလိုက္တာ...အာဘြား.."

ေျပာရင္းဆိုရင္း ေမေမ့ပါးျပင္ေလးကို Taoတစ္ေယာက္ သူမနႈတ္ခမ္းေသးေသးေလးကို အစြမ္းကုန္ဆြဲေထာ္လ်က္ မလြတ္စတမ္း အားရပါးရနမ္းလိုက္ျပန္ျပီေလ...

*တကယ္ေတာ့..ေမေမ့မ်က္နွာမွာ အသားဆိုလို႔တစ္ေနရာမွ မရွိေတာ့ပါဘူး..ညိဳေမွာင္ေနတဲ႔မ်က္ကြင္းေတြ.အရိုးေငါေငါထြက္ေနတဲ႔ ပါးရိုးေတြက ေမေမ့အလွကို ကြယ္ေပ်ာက္ေစခဲ႔ပါျပီ...ေဆးရွိန္ေတြေၾကာင့္ မြဲညစ္လာတဲ႔ေမေမ့အသားအေရနဲ႔ ေမေမ့နႈတ္ခမ္းပါးလႊာ...ခ်ိဳင့္ဝင္ေနတဲ႔ေမေမ့ပါးျပင္နွစ္ဖက္ေၾကာင့္ ခုအခ်ိန္ၾကည့္မလွေတာ့ေပမယ့္ သြယ္လ်ေျဖာင့္စင္းလွတဲ႔နွာတံနဲ႔ ခပ္ထူထူစင္ေရာ္မ်က္ခံုးတစ္စံုတို႔က ေမေမအရင္တုန္းက ဘယ္ေလာက္ေတာင္လွခဲ႔တယ္ဆိုတာကို ေဖာ္က်ဴးေနတုန္းပါပဲ...ကြ်န္မ လာျပီဆိုရင္ ေရာင္ျခည္တန္းေလးေတြျဖတ္ေျပးသြားတဲ႔ေမေမမ်က္လံုးေလးေတြ...ေႏြးေထြးဆဲျဖစ္တဲ႔ေမေမ့ရင္ခြင္ေလး...ကြ်န္မကို အားေဆးတစ္ခြက္လို စြမ္းအားေတြေပးတဲ႔ေမေမ့စကားသံေတြက ကြ်န္မကို ေမေမနဲ႔မခြဲနိုင္ေအာင္ ျပဳစားသထက္ျပဳစားထားခဲ႔ပါျပီ...*

"အမေလး....ရပါျပီ...ဒီေလာက္ခြ်ဲရင္ ေတာ္ပါျပီရွင္...ဟားးဟားး..."

ေမေမ့ရယ္သံေလးၾကားေတာ့ Taoစိတ္ပင္ပန္းသည္မ်ား စိတ္ညစ္သည္မ်ား ေပ်ာက္ခ်င္းမလွေပ်ာက္သြားခဲ႔ေလျပီ...

"အမေလး...လာပါဦး ေမေမ့ဆီကို...ၾကည့္စမ္း...မ်က္နွာကေလး ေခ်ာင္က်သြားလိုက္တာသမီးရယ္...ေနမေကာင္းဘူးလား??"

Taoမ်က္နွာေလးကို ေဆးပိုက္မ်ားတသီတတန္းဆက္ထားေသာ သူမ၏အရိုးၾကဲၾကဲ လက္ကေလးနွစ္ဖက္နွင့္ သူမမ်က္နွာေရွ႕ေရာက္ေအာင္ အသာဆြဲရင္း သမီးမ်က္နွာေလးကို Scanဖတ္ရသည္က ဒီအေမ၏မပ်က္မကြက္ လုပ္စဥ္တစ္ခု...Taoမ်က္နွာ နည္းနည္းေလးေျပာင္းသြားလွ်င္ပင္ သူမအကဲခတ္နိုင္၏..ယခုကဲ႔သို႔ မ်က္နွာေလးျဖဴဖပ္ျဖဴေရာ္နည္းနည္းေလး ျဖစ္ေနျပီဆိုလွ်င္ေတာ့ သူမလက္ဖမိုးေလးက Taoနဖူးျပင္ေပၚသို႔ အလိုအေလ်ာက္ေရာက္ျပီးသား...သည္ေလာက္ထိ ဂရုစိုက္ေစာင့္ေရွာက္ေပးသည့္ သည္အေမကို မ်က္နွာေလးဝေအာင္ မၾကည့္လိုက္ရပါဘဲနွင့္...အိမ္ေကာင္းေကာင္း၏အိမ္ဦးခန္းတြင္ထားျပီး လိုေလေသးမရွိေအာင္ မျပဳစုလိုက္ရပါဘဲနွင့္ စြန္႔ခြာရက္မည္တဲ႔လား...

Someone's Hiding In My HeartHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin