Episode (7)

842 100 19
                                    

1)

ေရမ်ားစိုရႊဲေသာ Krisအဝတ္အစားမ်ားကို လဲလွယ္ေပးရင္း အက်ႌၾကယ္သီးေလးမ်ားအား ဂရုတစိုက္တပ္ေပးေနေလေတာ့ Taoခမ်ာ Krisစိုက္ၾကည့္ေနသည္ကိုပင္ သတိမမူမိ...

"ကဲ...အက်ႌလဲၿပီးသြားပါၿပီ..."

"Yeolေရာ...မလဲေတာ့ဘူလား..."

"Yeolက ရပါတယ္ေမာင္ရဲ႕...ေနာက္မွ အန္တီ့ဆီက ယူလဲလိုက္မယ္.."

"အဲဒီလိုေတာ့ မျဖစ္ေသးပါဘူး....Yeol ခဏေနာ္...ေမာင္ Yeolအက်ႌသြားယူေပးမယ္..."

ေျပာေျပာဆိုဆိုႏွင့္ Krisတစ္ေယာက္ အဝတ္ဗီဒိုဘက္ ခပ္သြက္သြက္ေျပးသြားၿပီး သီးသန္႔အံဆြဲထဲမွ ျဖဴလြလြဂါဝန္ေလးတစ္ထည္ကို ဆြဲထုတ္လိုက္သည္...

"Yeol...ဒီမွာ Yeolအက်ႌ...ေမာင္ ေသခ်ာသိမ္းထားတာ...ဒါေလးလဲထားလိုက္ေနာ္...မိုးေတြအရမ္းရြာတဲ့ေန႔က Yeol ေမာင့္အက်ႌလဲၿပီးျပန္သြားေတာ့က်န္ခဲ့တာေလ...အဲဒါေမာင္အေသအခ်ာ သိမ္းထားတာ..."

Krisကမ္းေပးလိုက္ေသာ အက်ႌကို Taoအသာေလးယူရင္း အဝတ္လဲခန္းထဲသို႔ ေလၽွာက္လာခဲ့သည္...

*Yeol က Krisအတြက္ အမွတ္တရေတြေတာ္ေတာ္ထားခဲ့တာပဲ...အဲဒါေၾကာင့္လည္း လြယ္လြယ္မေမ့ႏိုင္ေသးတာေပါ့...ရွင္လည္း ေတာ္ေတာ္ေလးခ်စ္ခဲ့တာပါလား Krisရယ္....*

2)

"Wow!!လွလိုက္တာ Yeolရယ္...အရင္အတိုင္းပါပဲလား..."

Taoအဝတ္လဲခန္းမွထြက္လာလိုက္သည္ႏွင့္ ဆီးႀကိဳေနေသာKrisစကားေလး...
လည္ေထာင္ကေလးႏွင့္ ဒူးကေလးမဖံုးတဖံုးရွည္လ်ားေသာဂါဝန္ျဖဴေလးက Taoခႏၶာကိုယ္ေကာက္ေၾကာင္းေလးအတိုင္း အလိုက္သင့္ကေလးေလၽွာဆင္းသြားပံုက တကယ့္ကိုTaoကိုယ္လံုးေလးႏွင့္တိုင္းခ်ဳပ္ထားေလသလား ေအာက္ေမ့ရေလာက္ေအာင္ပင္ ေသသပ္လြန္းလွသည္ေလ...ေက်နပ္စြာေငးၾကည့္ေနေသာKrisေျခလွမ္းတို႔က Taoဆီသို႔ တျဖည္းျဖည္းနီးကပ္လာၿပီး မတပ္ရေသးေသာ လည္ပင္းၾကယ္သီးေလးကို လက္ရြယ္လိုက္ေတာ့ Taoေၾကာက္ေၾကာက္ႏွင့္ ေျခတစ္လွမ္းေနာက္ဆုတ္လိုက္မိသည္...

"ဟားဟား..စိတ္ခ်ပါ Yeolရယ္...ေမာင္ ဘာမွမလုပ္ပါဘူး...ၾကယ္သီးေလးပဲတပ္ေပးမွာပါ...ဒီၾကယ္သီးေလးတပ္ဝတ္ရင္ ပိုလွပါတယ္လို႔ေျပာထားတာကို ခုထိေခါင္းထဲမထည့္ထားဘူးၾကည့္.."

Someone's Hiding In My HeartHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin