Episode (3)

1.2K 128 17
                                    

(1)

တတိယအႀကိမ္ေျမာက္ ေရာက္ရွိလာၿပီျဖစ္ေသာ Tao၏ေျခအစံုတို႔က Krisတို႔အိမ္ ျခံတံခါးဝေလး၌ အတန္ၾကာေအာင္ ရပ္တန္႔လို႔ေနေလ၏...လူေခၚဘဲလ္ေလးဆီသို႔ လက္ရြယ္လိုက္ေသာ္လည္း ျပန္ရုတ္ခဲ့ရသည္က တစ္ခါႏွစ္ခါမက...အခုခ်ိန္ထိ ဆံုးျဖတ္ခ်က္တစ္ခု ခိုင္ခိုင္မာမာမခ်ရေသးဘဲ Taoေျခလွမ္းတို႔က အလိုလိုေနရင္း ဤေနရာသို႔ ေရာက္လာခဲ့ျပန္ၿပီ...Taoေဝခြဲမရႏိုင္ျဖစ္ေနစဥ္မွာပင္ ျခံတံခါးႀကီးရုတ္တရက္ပြင့္သြားၿပီး အေနာက္တိုင္းဝတ္စံုကိုအက်အနဝတ္ဆင္ထားေသာ လူႀကီးပိုင္းအမ်ိဳးသားတစ္ဦးထြက္လာေလ၏...အေနာက္ဘက္တြင္လည္း ဝတ္စံုဆင္တူႏွင့္Body Guardမ်ား...ေနာက္ဆံုးထြက္လာသူကေတာ့ Krisေမေမ...Taoကိုေတြ႕ေတာ့ အားလံုး၏ေျခလွမ္းမ်ားရပ္တန္႔သြားၿပီး အအံ့ဩဆံုးသူက Kris ေမေမ...

"သမီး...Tao...သမီး...အန္တီတို႔ဆီျပန္လာတယ္ေပါ့ေနာ္..."

Krisေမေမ၏စကားသံတို႔က ေပ်ာ္လြန္းသျဖင့္ တုန္ယင္ေနေလ၏...
Taoေခါင္းေလးကို မရဲတရဲညိတ္လိုက္မိသည္...ေရြးခ်ယ္စရာလမ္းမရွိေတာ့သည့္အခ်ိန္တြင္ ေကာက္ရိုးတစ္မၽွင္ပင္ျဖစ္ျဖစ္ မရမက ဆြဲထားရမည္မဟုတ္လား...အခက္အခဲမ်ားျပည့္ႏွက္ေနသည့္   Taoဘဝေလးကို ကယ္ဆယ္ႏိုင္မည့္သူက ခုခ်ိန္တြင္ Krisတို႔မိသားစုကလြဲ၍ တစ္ပါးသူမရွိ...

"သမီးေရ...အန္တီေလ...သမီးကိုေက်းဇူးတင္လြန္းလို႔ ဘယ္လိုေျပာရမယ္မွန္းေတာင္မသိေတာ့ပါဘူး...တကယ္ေက်းဇူးတင္ပါတယ္...တကယ္...ေက်းဇူးပါသမီးေရ..."

ေျပာေျပာႏွင့္ Krisေမေမ Taoကို ေျပးဖက္လိုက္သည္...Krisေမေမက ေက်းဇူးအထပ္ထပ္တင္ေနေသာ္လည္း Taoမ်က္ႏွာေလးကေတာ့ အျပံဳးအေပ်ာ္တို႔ကင္းမဲ့ေနဆဲပင္...

"ေယာက်္ားေရ....သူက ကၽြန္မရွင့္ကိုေျပာေျပာေနတဲ့ သားရဲ႕သူနာျပဳဆရာမေလးTaoဆိုတာေလ...."

"သမီးက Taoလား...ခုမွပဲ လူခ်င္းေတြ႕ဖူးေတာ့တယ္...ဦးက Krisေဖေဖပါ...သားေမေမေျပာျပထားလို႔ အေျခအေနေတြအားလံုး  ဦးေလးသိထားၿပီးပါၿပီ...သမီးကို အရမ္းလည္းအားနာမိပါတယ္...သမီးဒီရက္ပိုင္းမလာေတာ့ ဦးေလးက သားေမေမကို တျခားသူနာျပဳငွားဖို႔ေျပာေပမယ့္ နည္းနည္းေလာက္ေစာင့္ၾကည့္ပါရေစဆိုၿပီး သမီးကိုေမၽွာ္ေနရွာတာ...သားေမေမကေတာ့ သမီးကို သံေယာဇဥ္ေတြျဖစ္ေနၿပီသမီးေရ...မိန္းမေရ...ခုေတာ့ မင္းဆုေတာင္းေတြ ျပည့္သြားၿပီေပါ့ကြာ...ဟားဟား..."

Someone's Hiding In My HeartHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin