"Someone's Hiding In My Heart" Episode (1)

2.7K 147 7
                                    

(1)

*အင္းးး...လိပ္စာထဲက အတိုင္းဆိုရင္ေတာ့ ဒီအိမ္ပဲ..*

Taoတစ္ေယာက္ လိပ္စာကတ္ကေလးတစ္ခုကိုင္ကာ တစ္အိမ္ျပီးတစ္အိမ္ရွာလာခဲ့ရင္း ေနာက္ဆံုးေတာ့ သူမရွာေနခဲ႔သည့္အိမ္အား ေတြ႕ခဲ႔ေလျပီ...ျခံတံတိုင္းႀကီးက အေတာ္ေလးျမင့္သည့္အတြက္ အိမ္ထဲသို႔ လံုးဝမျမင္ရ....နံနက္ေပမဲ႔ လမ္းကလည္း လူသြားလူလာသိပ္မရွိ....မနက္ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္၍ အိမ္ျပန္လာၾကေသာ လူတစ္ေယာက္စနွစ္ေယာက္စေလာက္သာရွိသည္.. .လူကံုထံ သူေဌးရပ္ကြက္မို႔ေပလားေတာ့မသိ...အေတာ္ေလးတိတ္ဆိတ္ျငိမ္သက္ကာ ေအးခ်မ္းလွသည္...

(2)

ေနာက္ဆံုးေတာ့ သူမေရာက္လာခဲ႔ပါျပီ...ဤတံတိုင္းပိတ္ကားေနာက္မွ သူမမျမင္နိုင္ေသးေသာလူနာတစ္ေယာက္....ဘယ္လိုပံုစံ ဘယ္အေနအထားရွိသည္ကို သူမသတိမထားနိုင္ဘဲ သူမဤအလုပ္ကို အတင္းမရမကေတာင္းယူခဲ႔သည္...ကတိေတြအထပ္ထပ္ေပးရင္း မည္သည့္အရာကိုမွ် ဂရုမစိုက္အားဘဲ ဤအလုပ္ရရန္အတြက္ သူမအတင္းအဓမၼေတာင္းဆိုခဲ႔သည္...သင့္ေတာ္၏ မသင့္ေတာ္၏ မစဥ္စားအား...အေရးႀကီးသည္က ဤအလုပ္ရေရးတစ္ခုသာ...

.Taoတစ္ေယာက္ အိမ္ႀကီးကို တစိမ့္စိမ့္ၾကည့္ရင္း လြန္ခဲ႔ေသာတစ္ပတ္ခန္႔ကေန႔ရက္မ်ားက သူမအေတြးထဲတဖန္ျပန္လည္ နိုးၾကားအသက္ဝင္လာခဲ႔ျပန္သည္...

(3)

"Taoရယ္....ဌာနမွဴးကို တစ္ခ်က္ေလာက္သြားေခၚလာခဲ႔ေပးပါဟယ္...အစည္းအေဝးစေတာ့မယ္တဲ႔.."

"ဟုတ္ကဲ႔..sanbae..ခု သြားေခၚလာခဲ႔ပါ့မယ္..."

သူမနာမည္...Taoပါ...ဆိုးလ္ျမိဳ႕ရဲ႕နာမည္ႀကီးေဆးရံုတစ္ရံုရဲ႕ သူနာျပဳဆရာမေလးေပါ့...အသက္ကလည္း ငယ္ငယ္ရြယ္ရြယ္...လူကလည္း ဖ်တ္ဖ်တ္လတ္လတ္ေပမို႔..ဆရာဝန္မ်ား သူနာျပဳမ်ားသာမက လူနာမ်ားနွင့္ လူနာမိသားစုမ်ားပါမက်န္ ခ်စ္ၾကသည္...မ်က္နွာေလးက အရမ္းႀကီးေခ်ာလွသည္ေတာ့မဟုတ္...သို႔ေပမယ့္ တစ္ခ်ိန္လံုးျပံဳးေနတတ္သည့္ သူမမ်က္နွာေလးကေတာ့ ျမင္ရသူတိုင္းကို စိတ္ခ်မ္းသာေစသည္ကေတာ့အမွန္...အလုပ္ဝင္သည့္အခ်ိန္မၾကာေသးေပမယ့္ ေဆးရံုတစ္ခုလံုးသူမကို မသိသူက ခပ္ရွားရွား..ခုလည္း အစည္းအေဝးအတြက္ သူနာျပဳဌာနမွဴးကို ေခၚရန္ ရံုးခန္းရွိရာဘက္သို႔ အေျပးကေလးလာေနေလ၏...

Someone's Hiding In My HeartHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin