Açelya koltuğa uzanmış bir şekilde elindeki telefonuyla uğraşıyordu. Muhtemelen arkadaşlarıyla yazışıyordu. Aramızda en sosyel Açelya'dır. Açelya kızıl kısa saçlara ve ela gözlere sahip.Boyu 1.65 civarıdır.
Elif'de Açelya'nın karşısındaki koltuğa oturmuş kulağında kulaklıklar elinde bir roman kendini kaybetmiş bir şekilde okuyor. Elif, Açelya ve bana göre daha sessizdir. Elif siyah saçlara ve buz mavisi gözlere sahiptir.Elif'in gözlerinin rengi herkes tarafından beğenilirdi. Duygu değişimine göre gözlerinin rengi de değişir benim gibi. Saçları omzunun biraz altına kadar gelir. Boyu Açelya'ya göre biraz daha uzundur .
Bende wattpad de kitap okuyorum.Bu arada benim adım Alya.Bende belime kadar kumral saçlara ve yeşil gözlere sahibim.Elifle boyum neredeyse aynı.
Üçümüzde istediğimiz bölümleri kazanabilmek için çok çalıştık. Ama Elif ve ben üniversiteye geçince biraz dersleri boşladık. Zaten bölümlerimiz zor değil ama Açelya'nın bölümü zor olduğu için daha fazla çalışmak zorunda kalıyor. Biz hayallerinin peşinden koşan üç kızız.Olduğumuz yerlere gelebilmek için çok çalıştık. Geçmişte üçümüzde çok zor zamanlar geçirdik. Tek isteğimiz üniversite ile hayatımıza yeni bir sayfa açıp baştan başlamak.
Bizi bir araya zor hayatlarımız getirdi. Üçümüz birbirimize en zor günlerimizde sarıldık ve bir daha ayrılmamak üzere birbirimize söz verdik.
Yaşadığımız evin kirasını , okuldan çıkışlarında gittiğimiz yarım günlük işlerle karşılıyoruz. Tatil ve izin günlerimizde aklımızdan ne geçiyorsa onu yapıyoruz. Hayat bize hayal kurmamayı öğretti. Hayal kurup defalarca hayal kırıklığı yaşamaktansa yarını bile düşünmeden yaşamayı tercih edenlerdeniz.
Bu arada geç oldu. Yarın yine yorucu bir gün bizi bekliyor fazla geç olmadan yatsam iyi olacak.
BU BENİM İLK HİKAYEM YANLIŞLARIM OLABİLİR YA DA KURGUDA SORUNLAR OLABİLİR. EN KISA SÜREDE DÜZELTMEYE ÇALIŞACAĞIM. AKLINIZA TAKILAN SORULARI DA RAHATLIKLA SORABİLİRSİNİZ. OKUYAN ,BEĞENEN VE YORUM YAPAN HERKESE TEŞEKKÜRLER...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üniversiteli Çılgınlar(DÜZENLENİYOR)
Teen FictionÜç yakın arkadaş. Temiz bir sayfayla üniversiteye başlamak için eski hayatlarını geride bırakmaya kararlı üç kız. Bu üç arkadaş, eski hayatlarından gerçekten kurtulabilecek mi? Bakalım üniversiteli üç çılgın arkadaşı ne gibi sürprizler bek...