Gözüme vuran güneş ışığıyla yavaş yavaş gözlerimi araladım ve karşımda perdenin yanından bana gülümseyen Elifle karşılaştım. Neşeli sesiyle bağırarak;
"Günaydınnn!" dedi ve ardından devam ettirdi;
"Alya hadi kalk kahvaltıyı hazırla çok acıktım."
Aramızda ev işlerinden hiç anlamayan kişi Elif'tir.Elif evimizin alış-verişini ihtiyacını giderir. Temizlik işi ise Açelya'dadır. Mutfak ise bana aittir. Mutfakla uğraşmayı severim. Canım sıkıldığında ya da sinirlendiğimde kendimi mutfakta bulurum.
***
Üstümü değiştirip mutfağa geçtim ve krep ve yapmaya karar verdim. Ben krepi hazırlarken suratımda hissettiğim ıslaklıkla yerimden sıçradım. Arkamı döndüğümde ise tweetyli pijamalarıyla bana gülümseyen Açelya'yla karşılaştım.
"Günaydın hamarat arkadaşım benim." diye sırıtarak öbür yanağımı da öptü. Bende ona gülümsedim ve;
"Sanada günaydın benim uykucu arkadaşım."dedim. O sırada mutfağa giyinik bir şekilde Elif girdi ve sahte bir sinirle;
"Siz beni hiç sevmeyin zaten ben kimim ki!?!" diye sitem ederek kollarını birbirine dolayıp sırtını bize çevirdi. Açelya' yla birbirimize bakıp sinsice sırıttık ve Elif'e doğru yürümeye başladık. Elif bizim ona doğru geldiğimizi görünce geri geri kaçmaya başladı. Ta ki sırtı duvarla birleşene kadar.Sonra bağırarak ;
"HAYIR YA! YAPMAYIN!!" dedi.
Açelya'yla üçe kadar saydık ve Elif'i gıdıklamaya başladık. Kahkahaları arasında;
"Lüt-hahaha-fen-hahaha-Du-haha-run-haha" dedi. Elif güldükçe bizde gülüyorduk. Gülmekten yorgun düşünce bizde kendimizi Elif'in yanına attık.
****
Üniversiteye geç kalmamak için bizde hemen üstümüzü giyinip aşağı indik Elif elindeki telefonla uğraşıyordu bizi görünce cebine attı ve;
" Hadi kızlar." dedi ve yola koyulduk.
****
Evimiz üniversiteye uzak olmadığı için yürümeyi tercih ediyorduk. 15 dakika kadar uzaklıktaydı. Ben konservatuar okuyordum. Elif görsel sanatlar, Açelya ise tıp okuyordu.
Elifle benim fakültelerimiz yan yana olduğu için Açelya'yla üniversitenin girişinde ayrılırdık.Üniversitenin kapısından girdikten sonra Açelya bizi öptükten sonra arkasını dönüp kendi fakültesine doğru yürümeye başladı. Elifle bir müddet arkasından baktıktan sonra bizde arkamızı dönüp yürümeye başladık.Fakültenin önüne geldiğimizde görüş alanımıza saçı başı birbirine karışmış ve koşarak bize doğru gelen Dilek girdi.
Dilekle ben aynı bölümde okuyorduk ve benim bölümde en iyi anlaştığım kişi Dilek'ti. Dilek sarı saçlara ve ela gözlere sahip güzel bir kızdı. Tabi şimdi saçları biraz garip gözüküyor olabilir.
"Alyaaa!! Bekle benii!!" diye bağırmaya başladı. Ben olduğum yerde durup yanıma gelmesini bekledim yanıma gelince soluk soluğa konuşmaya devam etti;
"Uyuya kalmışım geç kalacağım diye çok korktum.Bende hemen üstümü değiştirip kahvaltı bile yapamadan okula koşmaya başladım. Saçımı yapmaya bile vaktim olmadı. İğrenç gözüküyor olmalılar. Gelsene dersin başlamasına daha yarım saat var bir tuvalete gidelim."
Bir solukta bunları söyledikten sonra Elif'i yeni fark etmiş olmalı ki ardından devam ettirdi;
"Aaa! Sende mi buradaydın kusura bakma yeni fark ettim. Merhaba!Nasılsın? İyi misin?"
Dilek'in tek kötü yönü heyecanlandığında, korktuğunda veya telaşlandığında susmak bilmiyordu.
Dilek'in tepkisine Elif gülümseyerek;
"Benim derse yetişmem lazım. Sana da merhaba Dilek. Çıkışı haberleşiriz." dedi ve beni öperek yanımızdan ayrıldı.
Elif gidince bende gülümseyerek Dilek'e döndüm ve elimle geçmesini göstererek ;
"Buyrun Hanımefendi." dedim ve gülerek Dilek'in koluna girerek tuvalete doğru yürümeye başladık.
Dilek bir yandan bana erkek arkadaşıyla yaşadığı tartışmayı anlatıyordu. Bende dinlemiş havası vermek için "Hıı! Yaa! Öyle mi?"diye söyleniyordum.Ben erkek arkadaşlarıyla tartışmalarını dinlemekten bıkmıştım ama o anlatmaktan bıkmamıştı. Saçını yaptıktan sonra tuvaletten çıkıp amfiye doğru yürümeye başladık.
****
BÖLÜMLER SIKICI OLABİLİR AMA BUNLAR İLK BÖLÜMLER OLDUĞU İÇİN OLAYLAR DAHA YENİ YENİ GELİŞİYOR. İLERİ Kİ BÖLÜMLERDE KIZLARIN GEÇMİŞTE YAŞADIĞI SIKINTILARDAN DA BAHSEDECEĞİZ...
OKUYAN, OYLAYAN VE YORUM YAPAN HERKESE TEŞEKKÜR EDERİM...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üniversiteli Çılgınlar(DÜZENLENİYOR)
Novela JuvenilÜç yakın arkadaş. Temiz bir sayfayla üniversiteye başlamak için eski hayatlarını geride bırakmaya kararlı üç kız. Bu üç arkadaş, eski hayatlarından gerçekten kurtulabilecek mi? Bakalım üniversiteli üç çılgın arkadaşı ne gibi sürprizler bek...