За пореден път, хорица, историята не е редактирана!
И за пореден път много ме мързи!
Ама е написана от компютъра, тъй че не би трябвало да има толкоз много грешки!
Приятно четене!
-------------------------
Ахх, как на Джънгкук му бе писнало!
Толкова много му бе писнало!
От всички и от всичко. От баща му, от тъпата компания, от работата му, от работниците, от Джимин, но най-вече от тъпото копеле - Техьонг.
Толкова много мразеше Техьонг. Мразеше го от дъното на душата си. Но баща му отказваше да го уволни, защото Техьонг наистина бе доста добър в работата си. Баща му винаги излизаше с това оправдание, но вътрешно Джънгкук знаеше, че баща му го прави нарочно само и само за да го измъчва.
Дъа, отношенията на Джънгкук и баща му не бяха особено добри. Бяха станали такива след смъртта на майка му реди четири години, за която бащата на Джънгкук обвиняваше него. Което бе доста нелепо, имайки предвид, че тогава Джънгкук бе в Европа и учеше за магистър по компютърни технологии. Но според баща му, именно той бе виновен, защото бе заминал за Европа да учи, вместо да си учи в Корея, както родиелите му искаха, което по негови думи бе докарало майка му да изпада в ненормални състояния съответно и да получи инфаркт, който бе причината за смъртта и.
От тогава, бащата на Джънгкук правеше всичко възможно да съсипе живота на сина си.
Две години след смъртта на майка му, Джънгкук започна да работи в компанията на баща си, колкото и да не искаше. Баща му го бе нкарал, като го заплаши, че ако не започне, ще направи така, че Джънгкук да не си намери работа никъде. Джънгкук знаеше, че това не бяха празни приказки. Баща му бе доста влиятелен човек и Джънгкук бе сигурен, че може да направи така, че никъде да не го вземат на работа.
И така, Джънгкук започна работа в компанията на баща си, което съответно доведе и до запознаването му с Джимин и Техьонг.
Джимин бе красив 26-годишен мъж, който работеше в компанията на баща му от три години и бе доста добър в работата си. Толкова, че бързо се бе издигнал в йерархията на компанията и сег бе главен мениджър по маркетинг и реклама на компанията. Джимин и Джънгкук се сприятелиха бързо, тъй като характерите им бяха доста сходни.
ESTÁS LEYENDO
Random One-Shots
FanficЕ, както името подсказва, това е рандъм уан-шотс книга, която ще съдържа мини-историйки във всяка глава. Няма определен жанр, но определено ще има от всичко - драма, романтика, смут, депресии, и кой квото се сети. Можете да ми пишете в коментарите...