Satisfied! (TaeKook)

914 28 64
                                    

ИСТОРИЯТА НЕ Е РЕДАКТИРАНА!

Да знаете сигурно има милион грешки, ама мн ме мързеше да я редактирам. Само пряките речи са редактирани!

Приятно четене!

-------------------------

***Ретроспекция - преди две години***

- Хайдее, Джимини, кажи ми! - говореше нетърпеливо Джънгкук, разтърсвайки раменете на най-добрия си приятел.

- Добре, добре, ето, казвам ти, успокой се! - засмя се Джимин. - Черна коса, висок, стройно и мускулесто тяло и татуси! Това е общо взето най-важното!

- Хмм... Мускули и татуси... Окей, това няма да е много трудно. - усмихна се ехидно Джънгкук, фантазирайки си за един определен русокос мъж.

***Край на ретроспекцията***

Сега Джънгкук вече бе на 25 години и бе постигнал първата си цел. След две години непрестанни тренировки, той изглеждаше повече от страхотно! Той прекарваше свободното си време във фитнеса, тренирайки неуморимо до момента, в който тялото му изглеждаше доста добре според него. Отделно от това, той си бе направил татуси по ръцете, гърба, гърдите, корема и краката. Не бяха прекалено много, нито малко. Абе общо взето, Джънгкук изглеждаше супер, ако можеше сам да се похвали.

Питате се за какво по дяволите става въпрос? Е, хайде ще ви кажа, щото съм добра душа!

Преди около три години, след като се бяха събрали в къщата на Джънгкук и гледаха някакви филми и се забавляваха, Джимин си бе тръгнал и си бе забравил телефона. И като всеки един най-добър приятел, Джънгкук реши че ще разгледа снимките на най-добрия си приятел, току виж намери някоя снимка, за която да му се подиграва. Е, все пак за това бяха най-добрите приятели.

Както и да е, той не успя да намери това, което търсеше, но за сметка на това, намери нещо още по-заинтригуващо. Нещо, което му грабна интереса веднага. И това бе снимка на Джимин, който бе прегърнал през рамо най-красивия мъж, който Джънгкук някога бе виждал и сигурно най-красивия мъж, който някога бе съществувал в цялата вселена.

Той бе с руса, къдрава и леко разрошена коса, която се спускаше до очите му, закривайки ги леко. Очите му бяха яркосини и подчертани с черна очна линия, карайки ги да изпъкват и да изглеждат мистериозни. Имаше изваяни скули и нос, и бе прехапал долната си устна, изглеждайки толкова невероятно секси в очите на Джънгкук. Отделно от това, той носеше черен, копринен чоукър, с висулка, която бе точно по средата и падаше точно на ямката на шията му, която бе оголена понеже мъжът бе наклонил главата си на страни.

Random One-ShotsTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang