Friends? (Taekook)

751 25 21
                                    

*** Ретроспекция ***

Семейство Ким и семейство Джеон бяха дългогодишни приятели. Познавахе са още от училищните им дни и от тогава бяха неразделни. Ходеха заедно на ваканции, излизаха заедно по ресторанти, правеха си двойни срещи, абе общо заедно правеха всичко заедно. Даже и децата им се родиха в една и съща година. Синът на Джеон бе с няколко месеца по-голям от синът на Ким. И така, неизбежно, двете момчета израснаха заедно и станаха най-добри приятели. Бяха много близки - ходеха заедно на детска градина, на училище, на уроци по пеене и каквото още се сетите.

Когато обаче двете момчета бяха на по дванадесет години, родителите им починаха в самолетна катастрофа, оставяйки им голямо наследство. И от тогава двете малки момчета си нямаха никого друг освен един-друг и станаха дори още по-близки.

След като родителите им починаха, синът на Ким бе толкова разстроен, че не можеше да се оправи с години. Синът на Джеон - като по-голям, трябваше да бъде по-силния и да бъде опора на най-добрия си приятел. Пробваше да го успокои по много начини, но нищо не вършеше работа, затова веднъж, когато положението беше много зле, той докосна устните на най-добрият си приятел със своите, припомняйки си, че майка му бе правила така, когато той бе разстроен за нещо. И това като че ли имаше ефект.

От тогава двете момчета бяха дори още по-близки. С времето невинните целувки между тях, се превръщаха в не толкова невинни, физическия контакт ставаше все по-голям и по-голям, докато момчетата не започнаха да се държат сякаш са двойка.

Но те не разбираха това. За тях, всичко, което правеха бе нещо нормално между най-добри приятели. 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

***В девети клас***

Момчетата бяха на училище и бяха в стаята по биология, чакайки госпожата да влезе. Те бяха седнали на първия чин, тъй като бяха доста ученолюбиви, и си говореха нещо тихо, привели глави един до друг.

- Хей влюбените гълъбчета! - провикна се някой отзад, прекъсвайки техния разговор.

- Какво искаш, Минхо? - обърна се Джеон към момчето със зелената коса.

- Искам да престанете да бъдете толкова публични! Никой не иска да гледа гейските ви задници! - отвърна момчето, а останалите от класа се засмяха.

Random One-ShotsDove le storie prendono vita. Scoprilo ora