NOTE!

213 11 21
                                    

Хорицаааааааааааа.

Тууукккк съъъъъъъъъъъммм.

Бе напоследък нещо много ме мързи да пиша XDXDXD.

Исках да ви питам нещо аз тук ся щото напоследък доста си мисля, ама нещо не съм сигурна дедазнам.

Не знам дали сте забелязали, че всичките истории, които до сега съм писала винаги са някакви реалистични, смисъл неща, които биха могли да се случат на всеки в реалния живот, щото в крайна сметка пиша фикове с реалистични хора, които всъщност съществуват и затова гледам фиковете да са колкото се може по-реалистични.

Обаче аз обожавам фентъзито. Вампири, върколаци, вещици, всичко каквото се сетите. И обожавам да чета фентъзи фикове също. Обаче нещо не мога да си представя да пиша фентъзи фикове с реалистични герои, които всъщност съществуват в реалния свят.

Ама много ми се иска.

Та исках да ви питам, според вас дали ще върви да се пробвам да напиша един фентъзи фик? Смисъл деазнам, аз кат цяло ше го напиша проблем няма, ама исках да видя вие кво ще кажете по въпроса и дали някой ще го чете и дали въобще си струва да пробвам.

Отделно от това.

Искам също да кажа, че вече завърших университета и почнах работа и съответно почти няам никво време за писане, така че очаквайте вече да качвам много по-рядко от обикновено. Но сега в петък почивам и ако вие кажете, че искате, много би ми се искало да напиша един фентъзи фик, така че да плийс кажете ми в коментарите кво мислите.

А сега отивам на работа и ви зарязвам XD.

Хайде приятен ден от мен!

Random One-ShotsDonde viven las historias. Descúbrelo ahora