Multimedyada Batu :)
Selam ben Batu . Şuan 17 yaşındayım ve lise 4'e geçtim, basketbol ve gitarla ilgileniyorum.İzmir'de yaşıyorum. Babam diş doktoru annem ise öğretmen olarak çalışıyor.Arkadaşlarım ile her hafta sonu basketbol oynamaya giderim.Kendimce tarzım ve umursamaz bir insanım. Genellikle en yakın arkadaşım olan Ege ile takılıyorum.Size biraz Ege'den bahsedeyim. Ege uzun boylu, sarı saçlı, orta kilolarda ve orta boylarda biridir.
Lise 3'e geçmiştim ve Ege'yle aynı sınıftaydık. Sınıfa yeni kişiler gelmişti.Yeni gelenlerin ikiside benim sağımdaki boş sıraya oturdular.
Arkamdan Ege seslendi "Galiba ben aşık oldum" dedi. "Nee"diye hızlıca arkamı döndüm ve Ege'ye "Ciddi misin" dedim. "Evet" dedi Ege.Çok şaşırmıştım ama gerçekten sınıfa gelen kızlar çok güzeldi.
Sınıfa gelen kızların birinin adı Ada diğerinin ise Gizem'di. Ege, Ada'ya aşık olmuştu.Ama Gizem de çok güzeldi.
Pat diye kapı sesi duydum derse hoca girmişti .Ders matematikti. Bu hocayı çok seviyordum.Çünkü bana hiç kızmıyordu . Konuyu işledikten sonra zil çaldı.
Gizem ve Ada fısıldaşıyorlardı.Ege hızlıca yanlarına gidip Ada'ya "Sınıfımıza hoşgeldin " dedi.Tabi ben boş durur muyum.Hemen Gizem'e "sende hoşgeldin" dedim.Uzun uzun konuştuktan sonra yine zil çaldı.
Ders ingilizceydi. İngilizce hocası sınıf öğretmenimizdi. Hoca sınıfa geldi ve yeni gelenleri görünce kendilerini tanıtmalarını istedi.
İlk önce Ada tanıttı kendini.Ege can kulağıyla dinliyordu.Sıra Gizem'e geldi.O da kendini tanıttıktan sonra derse geçtik.
Ders çok sıkıcıydı o yüzden Ege'yle kağıtla mesajlaştık. Hoca mesajlaştığımızı görünce kağıdı aldı ve bizi tahtaya çıkarıp kağıdı seslice okudu. Bu arada yazıştıklarımız Gizem ve Ada'yla ilgiliydi.Onlar yazıştıklarımızı duyunca güldüler. Rezil olduk.Dersi işledikten sonra zil çaldı.Suratlarımız asıktı.
Birden Ege'nin aklına bir fikir geldi ve kızların yanına gitti.
-Yarın sinemaya gidelim mi dedi Ege.
+Olur dedi Ada.
Gizem hiç bizimle ilgilenmiyordu. Böyle kızları severim dedim içimden.Son dersi işledikten sonra zil çaldı ve evlere dağıldık. Bugün akşam gitar kursum vardı.Eve geldim.Televizyonun karşısına geçip cips ve kola yiyiyordum
Babam geldi.
-Batu nerdesin lann
+Yukarı gel.
-Batu hemen aşağı gel.
+Nedeenn
-Bağırma gel işte
+Ya offf
Aşağı indim.
+Noldu baba
-Şimdi geri gidebilirsin
+Off baba yaa
Babamın klasik şakaları işte.Yeniden yukarı çıkıp televizyonun karşısına geçtim ve bi baktım "Aman tanrım didim" cipsim bitmiş.Hemen koşarak bakkala gittim ve yeni bir cipsi rafından aldım.Tam ödeme yapıcaktım ki paramı evde unutmuşum. Olamaz dedim içimden.İç sesimde olmasa kime söylerdim bunları.
Yeniden eve gittim.Paramı alıp evden çıktım.Yine tuttum bakkalın yolunu.Tam köşeyi döndüm. Bakkal kapanmış.Yine olamaazz dedim içimden.
Başka bir bakkala gittim ve cipsimi oradan aldım.Eve döndüm.Televizyonun karşısına geçip cipsimi açtım kolayı bardağa doldurdum.Herşeyim hazırdı.
Televizyon izlemeye başladım, 30 saniye geçmeden elektrikler kesildi.İçimden küfretmek geldi ama neye küfredeceğimi bilmiyordum. O yüzden küfretmedim.Akşam gitar kursuna gittim.Eve geldiğimde çok yorgundum.
Sabah zil sesi duyarak uyandım.Çalar saatim çalıyordu.Hızlıca fırladım yataktan ve üstümü giyip kahvaltı yapmaya indim.
Arkadaşlar bu benim ilk hikayem olduğu için kötü bir hikaye oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçamak
Teen FictionArkadaşlar bu benim ilk hikayem o yüzden eksiklerim olabilir. Şimdiden iyi okumalar...