Multimedyada Ege :)
Kahvaltımı yaptıktan sonra çantamı hazırlayıp evden çıktım ve yürümeye başladım.Yürürken etrafıma bakıyordum.Bir ev gözüme takıldı.Çünkü bu ev eskiden çok kötü durumdaydı.Ama şimdi ise muhteşem göz alıcı bir ev olmuştu.Evden birisi çıktı.Bu Gizem'di.Evlerinin burası olduğunu öğrendim.
Sonra tekrar yürümeye başladım.Okula geldim.Çanta mı sınıfa koydum ve kantine indim.Kantindeki masada telefonumla oynuyordum.
Ardından Ege geldi ve bana bi tane geçirdi.
-Ne vuruyon lan
+Batu sana diyeceklerim var
-Söyle
+Ada'ya çıkma teklifi edicem.
-Peki o senden hoşlanıyor mu?
+Bilmiyorum.Ama ben şansımı denicem.
- Dene o zaman
Bugün günlerden cumaydı.Derslerde çok eğlenceliydi.4. Ders Ada ve Gizem yanıma gelip;
-Sinemaya ne zaman gidiyoruz.
+Ne zaman isterseniz
-Okul çıkışından 1 saat sonrası uygun mu?
+Uygun
-Hangi filme gircez
+Korku filmlerini severmisiniz?
-Bayılırım dedi Gizem.Sonra da gittiler.
Okuldan çıktıktan sonra koşarak eve gittim.Ödevlerimi yapıyordum.Bir ara saate baktım buluşmamıza 15 dakika vardı.Hemen odama gittim ve kıyafetlerimi değiştirdim.Bir pantolon ve bir kazak giydim.
Evden çıktım.Okulda buluşacaktık.Okula doğru hızlıca yürüyordum.Okula geldiğimde Ege ve Ada okuldaydı.Gizem yoktu.Ege'ye;
-Gizem nerde?
+O rahatsızmış gelemeyecekmiş.
-Harbimi lann
+Yalan mı söylicem oğlum
Sinemaya gittiğimizde korku filmine girmiştik.Filmi izlerken Ada korkunca bana sarılınca Ege çok bozuldu.Ege çıkışta bana hiç bir şey söylemeden eve gitti.
Bende eve gittiğimde çok yorgundum. Direk yatağıma atladım ve uyuyakalmışım . Birden yüzümde bir şaplak gibi bişey hissettim.Meğersem annem yüzüme hızlıca su dökmüş. Yataktan fırladım. Annemle kafamı tokuştu.
Kahvaltımı ettim ,çantamı hazırladım ve anneme haber vermeden çıktım.Okulda geldiğimde okulda kimse yoktu. Anlamadım neden kimse yoktu. Telefonuma baktım saat daha erken değildi. Bir daha baktım cumartesi yazıyordu.Salak gibi okula gelmiştim.Eve döndüm.
Eve girdim.Annem;
-Nereye gittin Batu
+Okula
-Batu salak mısın bugün cumartesi dedi annem ve dışarı çıkıp sigara içti.
Ege'yi aradım, telefona cevap vermiyordu.Bende Egelerin evine gittim. Ege'yi dışarı çağırdım.Yanıma geldi ve konuştuk . Ege'ye;
-Ege böyle olsun istemezdim
+Batu neden geldin buraya
-Ege
+Batu hadi siktir git
-Yaa Ege
+Batu hadi git
Egelerin evin önünden ayrıldım ve eve doğru yürümeye başladım . Eve geldiğimde odama çıkıp uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçamak
Teen FictionArkadaşlar bu benim ilk hikayem o yüzden eksiklerim olabilir. Şimdiden iyi okumalar...