3.Sorun mu var?

303 13 3
                                    

Multimedyada Ada :)

Ertesi gün kalktığımda annem odamı temizliyordu.

-Anne günaydın

+Günaydın

-Kahvaltımı hazırladın mı ?

+Kalk kendin hazırla

Kalktım kahvaltımı yaptım ve giyinip okula doğru yürümeye başladım . Okula geldim sırama çantamı atıp oturdum.Canım sıkıldı bahçeye indim . Ege sınıfa doğru yürüyordu. Bana bakmıyordu. Ege sınıfa girdi . Bende ardından gittim.

Benim sınıfa geldiğimi gören Ege bahçeye indi.Bende indim . Kapıdan Ada geliyordu.Arkasındanda bizim okulun salaklarından biri. Çocuk Ada'nın yanına gelip Ada'ya bişeyler söyledi. Ege'de çocuğu izliyordu. Çocuk Ada'nın elinden tutup kendine doğru çekince Ege koşarak çocuğun yanına gidip çocuğa bi tane geçirdi.Çocuk yerle bir oldu.Yerden kalkıp Ege'yi boğazından tutup yere yatırdı.Onu görünce Ege'ye yardım etmek için koşarak yanına gittim.Çocuğu Ege'nin üstünden alıp yere fırlattım.Kazağı yırtılmıştı. İki kişi olduğumuzu görünce kaçıp gitti.

Ege yanıma gelip;

-Saol Batu dedi.

+Dostlar bunun içindir dedim.

Ada şaşkın şaşkın Ege'ye bakıyordu.Ege hızlıca sınıfa çıktı ve yerine oturdu bende yerime oturdum.Ada geldi . Ardından da Gizem. Herkes yerine oturdu.Aramızda konuşuyorduk.Kapı sesi duyuldu.Yine en sevmediğim ders olan kimya dersi vardı.Aslında ders iyiydi ama hoca konuları anlatamıyordu.

Ama bu ders çok eğlenmiştim. Nedenini bilmiyorum . Zil çaldı ve kantine indim.Kantinden abur cubur alıp sınıfa çıktım . Kapıdan içeri girdiğimde Ege sırasında öylece oturmuş, sinirlenmiş bir hali vardı.

Ada hala şaşkındı. Gizem Ada'ya ne oldu diye soruyordu.Ada ise cevap vermiyordu.Bende sırama oturdum.Ada kendini toplayıp Ege'nin yanına gidip Ege'ye;

-Teşekkür ederim Ege dedi.

+Bişey dedededeğil dedi Ege kekeleyerek.

Ada yerine oturdu ve olan biteni Gizem'e anlattı.Gizem güldü. Normal değil bu kız çok garip dedim içimden . Zil çaldı ve derse girdik.Bu son dersti. Dersi işledikten sonra okuldan çıkıp eve doğru yürüdüm.Eve girerken Annem ;

-Batu hiç içeri girme çarşıya gidiyoruz.

+Neden

-Alışveriş yapıcaz sende bana yardım edeceksin.

+Peki hadi gidelim.

Arabaya bindik ve yola çıktık.Alışveriş merkezine gelmiştik. Annem bir kıyafet dükkanına girdi . Tabi arkasından bende gittim . Annem kendine kıyafet seçiyordu. Her raftan bir tane alıyordu.Kıyafetlerini seçtikten sonra kabine girdi.

Bende bi koltuğa oturdum.Annem kabinden çıkıp kıyafetlerini bana gösteriyordu.Bende hiçbirini beğenmiyordum. Annem kısa bi kıyafet giyip karşıma çıktığında bunu da beğen artık diye bağırdı. Sanırım biraz fazla bağırmıştı ki herkes bize bakıyordu. Annemi iterek kabine soktum ve elbisesini hemen değiştirmesini söyledi . Sonra hiçbir kıyafet almadan ordan çıkıp gittik.

Anneme ;

-Anne bir daha beni alışverişe çıkarma dedim.

+Tamam dedi kısık bir sesle.

Eve geldik.Odama çıkıp bilgisayara geçtim.O kadar çok bilgisayar oynamışım ki bilgisayar masasında uyuyakalmışım. Akşam olmuştu. Annem yemeğimi yemek için beni aşağıya çağırdı.Sofraya oturdum ve yemeğimi yiyip odama çıktım.Telefonumdan Ege'ye "Hala küsmüsün ?" diye mesaj attım. Geri mesaj gelmeyince yattım uyudum.

Sabah yataktan düşerek kalktım. O kadar deli yatmışım ki yorgan ve battaniyem yere düşmüş.Aşağıya indim. Annem ve babam evde yoktu. Telefonuma annemi aradım.Meşgule atıyordu.Babamı aradım onunda telefonu kapalıydı.

Bende aşağıya indim . Kahvaltımı hazırlarken saate baktım. Saat daha 8.30'du.Bugün pazardı. Kahvaltımı hazırladıktan sonra telefonuma mesaj geldi. "Basketbol oynamaya kaçta gidicez" yazıyordu.12'de diye geriye mesaj attım . Belli ki artık küs değildik.

Kahvaltımı ettim. Odama çıkıp internetten gitarla çalabilmek için parçalar aradım. Bir parçaya baktım. Şarkının ismi ve söyleyeni "Pera-Sensiz Ben" di. Şarkının sözlerine bayılmıştım. Bir kaç denemeden sonra parçayı çalıyordum. Kapı çaldı . Annemler gelmişti. Anneme;

-Nereye gittiniz dedim.

+Çarşıdan meyve sebze felan aldık dedi annem.

-Anne bu arada 12 gibi basket oynamaya gidicem tamam mı?

+Olur git

Yarın okulda yazılı vardı. O yüzden odama çıkıp soru çözdüm.Yaklaşık 200-250 soru çözmüşüm. Ne ara, ne zaman o kadar soru çözdüm anlamamıştım. Saat 11.30'du. Basket kıyafetlerimi hazırlayıp Egelerin evine doğru yola çıktım.

KaçamakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin