Multimedyada Gizem :)
Egelerin evine gelmiştim.Ege'yi çağırdım.Yanıma geldi.Herşeyimiz hazırdı ve Basketbol sahasına doğru yürüyorduk . Birden Ege;
-Batu basket oynamaya Ada ile Gizemi de çağıralım mı?
+Ya kızlar ne anlar basketboldan
-Olum geçen gün gördüm ben oynarlarken
+İyi tamam çağırırız.Gelmek isterlerse gelirler
-Okey Bebeqq
+Başlatma şimdi bebeğine ara çağır hadi
Ege ilk önce Gizem'i aradı. Gizem geliyomuş.Sonra Ada'yı aramış. O da "Gizem gelirse bende gelirim" demiş. Basket sahasına herkes vaktinde gelmişti.
Sonra aramızda takım oluşturduk. Ada ile Ege, Gizem ile de ben çıktım . Maça başladık. Top karşı takımdaydı. Bizde Gizem ile savunma yaptık. Bu arada maça başlamadan önce yenilen takım yenen takıma ice tea ısmarlayacaktı.
Ege Ada ile paslaşarak ilk sayıyı attılar. Ada'ya "Sen neymişsin bee" dedim. Gizem " O da bişey mi sen şimdi beni gór dedi ve topu alıp Ege ve Ada'nın yanından hızlıca geçip ters turnike bastı. " Vayy be " dedi Ege.
Birinci seti onlar kazanmıştı. Bizde Gizemle birbirimize bakıp gülüştük.
Gizem;-Ne bakıyon be salak sanki benim suçum dedi
Bişey demedim ve ikinci sete başladık. Ege ve Ada beraber çok iyi oynuyordu.
Ege, Ada'nın yanında rezil olmamak için değişik hareketler yapıp aramızdan geçip smaç basıyordu. Bende biraz havasını alayım dedim ve Ege her topu aldığında ona çok baskı yapıyordum. Topu hep alıyordum.
Ege çok sinirlenmişti. Topu aldım ve sürüyordum. Ege hızlıca bana doğru geldi. Ege'ye bir fake vermişim yerle bir oldu. Ada ve Gizem öyle bi güldüler ki nerdeyse yere yatacak hale geldiler. Ege yanıma gelip;
-Yaa Batu yapma şöyle kızlara rezil oluyom lan
+Tmm lan tmm yapmayız.
Maça devam ettik. 2.seti biz kazanmıştık.3.sete geçtik ve 35'e 27 yeniliyorduk.Son anda 45'e 44 yenildik." Yok boyle birsey " dedim icimden.
Gizem ile yine birbirimize bakip gulustuk. Ardindan 4. sete basladik. Topu aldim ardindan Gizem'e pas attim. Ucluk cizgisine gelip denedi ama atamadi. Ege topu aldi ve paslasarak sayi attilar. Durum 15'e 8 yeniyorduk.
Oyun surerken farkina varmamisiz ama yagmur yagiyordu. Biraz islanmistik. Ama oynamayi birakmadik. Devam ettik . Oyunun bitmesine yakin durum 38'e 38'di. Cok hirs yapmistim.Ege karsisinda yenilmek istemiyordum.
Son dakikalara gelmistik. Top Egedeydi ve bizim potamiza yaklasiyordu. Hizlica bir hareket yapip Egeden topu almaya calisirken Ege hizli bir sekilde topu Ada'ya atti. Ada ucluk cizgisinden şutunu denedi ve ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçamak
Ficção AdolescenteArkadaşlar bu benim ilk hikayem o yüzden eksiklerim olabilir. Şimdiden iyi okumalar...