Natalia o gün kendini berbat hissediyordu . Hem ruhen hem de bedenen yaşadığı yıkımı hala önleyemiyordu , Rusya'ya döneli 2 hafta olmuştu ve her geçen saniye stark ailesini özlüyordu .
Bir hafta sonra kısırlaştırılcaktı ve bu onu daha da kötü hissettiriyordu . Hem sevdiği adam ve ailesi saydığı aileden ayırmışlar hem de gelecekteki çocuğundan ayırma kararı almışlardı.
Bunları düşünmemeye çalışarak uzandığı yerden kalktı natalia . Kalkması ile birlikte içeriye winter soldier'in girmesi bir oldu .
Hafızası silinen eski dostuna baktı Ne güzel anıları vardı onunla öyle . bunları düşünürken birden bire midesi bulanmaya başladı bi süredir midesi bulanıyordu genç ajanın ama daha önce hiç bu kadar bulanmamıştı kusası gelmişti ve tuvalete gitmeye çalıştı ama kapıya bile varamadan içindeki neredeyse her şey yeri boyladı .
Bunu gören kış askeri biricik dostu natalianın yanına gitti ve doğrulmasına yardımcı oldu . Tuvalete gidene kadar destek oldu ve bir görevliye oraların temizlenmesi gerektiğini iletti .
.
.
Natalia kendini iyi hissedince lavabodan çıktı ve sağlık testine girmek için labaratuvara doğru ilerledi . Kış askeri onu bırakmak zorunda kalmış ve yeni göreve gitmişti .Natalia buna da üzülmüştü . Sonuçta o yaptıklarından haberdardı ama kış askeri, kendi isteğiyle bile yapmıyordu .
Genç ajan labaratuvara girer girmez gerekli işlemleri yapmaya başladılar . Bir saat sonra her şey belirlenecekti , natalia beklemeye başladı .
Sonuçları merak ediyordu ve madam B. bunun farkındaydı hadi ama o red room yöneticisiydi tabikide mide bulantılarından ve daha gelmeden önce kusmasından haberi vardı .
Açıkcası hamile olmasından şüpheleniyorlardı o süreçte hiç bir fiziksel temastan kaçınmaması emredilmişti ona .
Hamilelik de gayet olasıydı anlaşılacağı gibi ve eğer natalia hamile ise düşürttüreceklerdi böylece natalia red room a daha bağlı olacaktı yani onlar öyle sanıyor idi .
.
.
.
.
.
Red room bir süre düşündü . Ve bebeğin doğması'nın işlerine yaraya bileceğini düşünüyorlardı . Bebek daha 2 aylıktı ve cinsiyeti belli değildi erkek olursa yeni bir kış askeri olmasını , kız olur ise yeni bir black widow yapmak istiyorlardı .Her ne olursa olsun daha genç ve dinamik birisi olacak ve doğar doğmaz onlar tarafından yetiştirilecekti .
Onların kuralları ve düşünce yapısına sahip olacaktı .
Ayrıca o bir starkdı zeka starklarda genetik idi Hiç olmadı zekasından yararlanırlardı .
.
.
.
.
Natalianın hamile olduğunu öğrenmesinin üzerine 3 ay geçmişti ve karnı normal bir büyüklükteydi .Kızının doğmasını dört gözle bekliyordu evet bir kızı olacaktı ve onu buradan kurtaracaktı ne pahasına olursa olsun.
.
.
.
.
Güzeller güzeli bebeği doğmuştu Adını annabel valentina koymuştu . Annabel valentina stark .kızının yüzünü inceledi natalia ponçik bir yüzü ve yeni çıkmaya başlamış kızıl minik saçları çok masum duruyordu . bulundukları yerde masum bir canlı bulunması o kadar imkansızdı kı bu masum canlının black widowun kanını taşıması da şaşırtıcıydı .
doğumdan 1 hafta sonra kısırlaştırılmıştı natalia bu onu ne kadar üzse bile aldırmamaya çalıştı çünkü artık minik meleği yanındaydı .
.
.
.
.
1991
Natalia karşısındaki binaya baktı ve derin bir nefes aldı bunu yapmak zorundaydı ne pahasına olursa olsun .
Kızı için küçük meleği için .
Gizli gelmişti buraya kimsenin bu yapcaklarından haberi yoktu. bebeğini ise orda güvendiği tek kişi olan kış askerine emanet etmişti .Ve içeriye adımını attı kimseye görünmeden howard stark'ın ofisine vardı .
Sakin bir şekilde kapıyı açtı ve soğuk kanlı olmaya çalışarak howard stark'ın karşısına geçti . Kaşları çatık bir şekilde ona bakan adama baktı natalia .hiç değişmemişti hoş 2 yılda bir insan ne kadar değişebilirdi ki?
"Bay stark " dedi genç ajan içindeki fırtınayı dindirmeye çalışınca istemsizce gözleri de dolmuştu şimdi .
"Siz de kimsiniz ?" Dedi Howard stark "sesiniz... Bir yerden tanıdık geliyor hanım efendi nereden tanışıyoruz? " Diye sordu bay stark .Gözünden akan yaşları sildi natalia ilk önce ardından kafasını kaldırdı . "Size her şeyi anlatacağım bay stark hem de en başından " dediğinde Howard stark anlamıyordu hiç bir şeyi . Karşısında gördüğü güzel bayanın onun ile ne işi olmuştu ki?
" Ahh başlıyorum o zaman lütfen konuşurken sözümü bölmeyin bay stark
Dayanamam." Dedi ve bir onay belirtisi bekledi . Bay stark ın başını onaylarcasına hareket ettirdiğini görünce derin bir nefes aldı . Ve konuşmaya başladı ." 2 yıl öncesini hatırlıyorsunuz deme bay stark . O yıl bir görev aldım çalıştığım yerden stark ailesine sızıp sizin kişisel bilgisayarınızdaki bilgileri kopyalamam gerekiyordu . Bunun karşılığında da kısırlaştırılmıyacak ve dosyalar ne kadar değerli ise o kadar büyük bir isteğim gerçekleşicekti bu benim ajanlık yaptığım teşkilat için çok önemliydi bay stark . Beni bile gözden çıkartacakları kadar . Eğer bir seçim şansım olsaydı orda 1 saniye bile durmazdım ve bunu onların da bildiğini biliyorum.
Planı yapmıştım her şey hazırdı . Kendime sahte bi kimlik oluşturdum: angela lunair . Tonynin bulunduğu bir çok yere gidip sanki rastlantı, tesadüf müş gibi gösterdim ilk . bir süre sonra tanıştık ve muhabbet etmeye başladık onun gözünde . Sonra da sevgili olduk bildiğiniz üzere . " Ağlamaya başlamıştı kızıl ajan " bilseydim böyle birşeye kalkışmazdım yemin ederim ama çok geçti ben gerçekten aşık olmuştum . Ben sizin evinizdeyken kendimi yuvamda hisseder olmuştum ve yapacağım şeye lanet okur hale gelmiştim " dedi ve biraz soluk aldı.
Howard stark donmuş bir şekilde sadece bakıyordu . Bir zamanlar kızı yerine koyduğu kişiye ." Sizin yanınızda rol yapmayı bırakmıştım yavaş yavaş . Çünkü onlar gerçek düşünce ve hislerimdi . Ben ... Ben kendimi sizin bulunduğunuz hayaller kurmaktan yorulmuştum artık . Çünkü öyle birşey olamazdı .görevin son günü gelmişti . İlk tony i uyuttum ardından da kameraları işlevsiz bırakıp bilgilerinizi flash belleğe aktardım . Sonraki günde biliyosunuz bir daha ortaya çıkmadım ..."
Howard stark genç ajana baktı gerçekten işinde iyi olduğu o kadar belliydi ki . Ama anlattıkları gerçek miydi? Ama aklı bunu dese bile kalbinden onun doğru söylediği ve devamının olduğunu hissediyordu .
" Buraya gelme sebebin bunlar değil değilmi? " Diye sordu howard stark otoriter bir tonda . Kızıl kadın kafasını iki yana salladı
" Geldim çünkü ... Görev bittikten bir hafta sonra düzenli olaraktan girdiğim kan testine giricektim Ve girdim de ama beklenilmeyen birşey oldu iki aylık hamile olduğumu söylediler howard . Çok korktum onu benden alacaklar diye . Ama onu öldürmediler howard o yaşıyor bir torunun var . Kız , melekler gibi adı annabel valentina . Onu . Onu ölüm makinesi yapmak istiyorlar howard . Kendileri gibi düşünen ve karşısına çıkanı öldürecek bir makina . Yardım et . Yalvarırım onunda benim gibi yetişmesine izin veremem . O daha bebek . O- o daha sevmeli sevilmeli aşık olmalı . Aşk acısı çekmeli ama kurşun acısı asla . Orası bir bebek için uygun değil howard . Orası cehennemin dünyadaki hali . Yalvarırım bana yardım et Howard . Benim için değilse de tony için . Torunun için . O daha miniminnacık . Yalvarırım ... Lütfen . İstersen canımı bile veririm . Benim canımın bi değeri yok ." Sonlarda sesi titremişti natalianın . Howard da yerine çivilenmiş gibiydi . Bir torunu vardı onun . Kız bir torunu . Bunu duymak bile içini kıpırdatmıştı .içine bir mutluluk işlemişti bir ışık sanki yeniden aşık olmuş gibi oldu , ilk midesi kasıldı . Sonra başı döndü . Bir süre öyle kaldı kendine gelince de .
" Tamam " dedi howard stark " torunum için" dedi hafif çatlak bir sesle .
" Onun için her şeyi yapacağımdan emin olabilirsin angela "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the death stalker
FanfictionRed roomda geçirdiği yıllar sonrası acımasız gaddar olmalıydı. Öyleydi de ama sadece işini yaparken . Bu nazik kız avına yaklaşınca tam bi dead stalker a yani en zehirli akrebe dönüşüyodu.