Öhm öhm ilk önce merhaba ilk defa böyle bir yer yazacağım . Bölüm geç geldi biliyorum . Açıkçası bunun nedenini anlatmak istedim . Ben ailemden ayrı babaannemle yaşıyorum ve onları görme gibi fırsatım olmuyor ve onlarla her türlü vakit geçirmeyi seviyorum . Benim için annemle resim çizmek , babamla film izlemek ,abimle boğuşmak bile çok değerli ve o sıralar telefonu elime dahi almam. Bu yüzden ramazan bayramında bölüm yazmadım , yazamadım . Ondan sonraki günlerde ise telefonu elime alma fırsatım olmadı ve gereksinim duyamadım bu yüzden yazamadım e hal böyle olunca da bazı fikirlerimi unuttum . O yüzden şimdi yazıyorum .
Bölüm biraz kısa oldu ama yarın da bir bölüm atmaya çalışacağım .
İyi olumalar .
Starkların evi
"Gitmeseniz olmaz mı ? " Diye sordu genç tony .
Howardın cevabı belliydi ama diyemezdi ki kızını kurtarmam gerek diye . Söz vermişti . Mariaya baktı Howard ve ordan ayrıldı . Eşi ve oğlunun konuşmalarını duyuyor fakat aldırmıyordu .Bir süre sonra evden çıktılar , alexei onları buluşma yerinde bekliyordu . Bu alexei nin küçük annabeli daha kolay kaçırabileceğine karar verilmişti .
Aradan bir süre geçtikten sonra buluşma yerine bir araba yaklaştığını gördü alexei .
Beklediği aracın o olduğunu anlayınca ağaçların arasından çıktı ve yola yaklaştı,
maria howard ın niye durduğuna bakıyordu howard ona söylememiş daha doğrusu söyleyememişti . Howard arabadan inince şaşkınlığı arttı ve o da arabadan indi .
Howard bir adama doğru gidiyordu .bi saniye adamın elindeki bebekmiydi.
Maria ne yapacağını bilemedi ve bebeğe yaklaştı . Kaşlarını çattı ."Ona iyi bakın bay stark . O özel bir çocuk . Onu kullanmak isteyeceklerdir "
Dedi alexei maria hala birşey anlamıyordu .
Söze başladı howard .
" Bir gün torunumla birlikte mutlu olacağız ama şu anda onu korumam gerek - angela yani natalia ya söyle torunumu canım pahasına koruyacağım " dedi bunu duyan alexei rahatlayıp oradan ayrıldı .Bunları duyan maria şoka girmişti adeta . Torunum mu demişti o? Angela mı ?nasıl yani oğlunu terk eden kızla konuşmuşmuydu ? Angela hamile miydi ? O zaman niye terk etmişti ? Peki ya natalia derken neden bahsetmişti?
Howard maria nın düşüncelerini anlamış gibi " arabada her şeyi anlatacağım maria . Hadi arabaya binelim . " Dedi .
Maria da küçük ama hızlı adımlarla arabaya binip annabeli kucağına aldı .
Ardından " seni dinliyorum howard .?" DediHowaed başladı söze .
"Bir süre önce bir kadın ofisime geldi ve benden ona yardım etmemi istedi . İlk başta şaşırdım . Ama o angela olduğunu söyledi ilk başta inanmadım tabii ama sonradan anlattıkları aklıma sinmese de kalbim doğru diye bağırıyordu maria . Aslında bi ajan olduğunu bir görev için yanımıza gelip tonyle sevgili olduğunu ama zamanla bize bağlandığını söyledi . Çektiği acıları orda gördüğü şeyleri anlattı . Yapması gereken görevi yapamadığı yani dosyalarımı çaldığı için cezalandırılacağını ama kızı için her şeyi yapacağını söyledi . Maria sana böyle burada bu şekilde anlatamam . Belki de anlamadın ve aklın bulandı ama o bizim torunumuz . Adı annabel valentina . "
DediMaria dona kalmıştı konuşamadı . Sonra kucağındaki minik bendene baktı . Ne yani bu ufaklık onların torunu muydu ? Minik bebeği kendine yaklaştırdı ve kokusunu içine çekti . Misler gibi kokusunun yanında rutubet , küf ve orman kokusu da vardı adeta . Bir bebek böyle kokabilirmiydi ki ? Maria ya göre hiç bir bebek öyle kokmamalıydı . Ve maria o zaman tehlikenin yakalarında olduğunu anladı .
1 saattir yoldaydı stark çifti . Birkaç saat sonra natalia nın istediği gibi olacaktı, kurtulacaktı minik bebeği . Ama hiç kimsenin düşünmediği bi olasılık vardı . O da hafızası silinmiş ve komutlandırılmış kış askeriydi .
Birden arabanın önüne bir adam geçti howard stark karşısına aniden çıkan adamla direksiyonu aniden kırıp yoldan çıktı ve elektirik direğine çarptı . Karşısında gördüğü adamla şaşırdı . Bu adamı red room göndermiş olabilirmiydi . Kapıyı açıp çıkmaya çalıştı ama olmadı . Ayağı sıkışmış ve yetmezmiş gibi bir de kapı da sıkışmıştı .
Howard eşi maria ya baktı . "Gidin buradan kaç kendini de torunumu da kurtar " dedi howard stark babalık hissiydi oğluna sevgisini gösterememişti hiç, bari son nefeslerinde torununu kurtarmalıydı ona göre , kurtarmalıydı ki oğlu daha az üzülsün .
Maria da biliyordu bu eli silahlı adam onlara zarar verecekti ama eşine son birkez bakıp kafasını salladı . Kısık bir sesle "seni seviyorum " dedikten sonra kapıyı açmaya çalıştı . O sırada adam çoktan arabanın önüne gelmişti .
Lanet olsun diye mırıldandı maria kapı sıkışmıştı . Kaçamayacağını anlayınca torununa siper oldu .İşte tam da o anda asker maskesini çıkardı . Howard gördüğü yüzle şaşırırken bucky diye mırıldandı maria bunu duymuştu . Kafasını hafiften laldırdı ve bir el silah sesi duyuldu . Howard tam da anlından vurulmuştu . Ve bir el daha yankılandı boş yolda bu stark çiftinin ölûmünü kanıtlayan bir sesti . Ve maria torununun bedeninin üstüne yığıldı .
Bucky kendi içindeki savaşı kayıp etmişti . Kendini frenleyememişti . Bu yüzden onlar ölmüştü .
Bucky demir koluyla kapıyı yerinden koparırcasına açtı hoş kapının menteşeleri kopmuşutu ya bebeği aldı ve arabayı yaktı . Böylece stark çiftti gozünü edebiyete yumarken geriye külleri kalmıştı .Lakin bu bir tek onların sonu olmamıştı . Bu aynı zamanda natalia nın umutlarının sonuydu . Çünkü artık kimse kalmamıştı arkasında . Kimseye güvenemez belki de çocuğuna kavuşamazdı . Kim bilir belki bir ihtimal gerçekleşirdi ama bu ihtimali düşleyebilecek bir natalia kalacakmıydı artık yada natalia natalia mı olucaktı .
Belki de en çok darbe alması gereken tony stark dan daha çok acı çekmişdi ve çekecekdi natalia . Gelecek belirsizdi . Ama hüzün belki de en garantisi oydu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the death stalker
FanfictionRed roomda geçirdiği yıllar sonrası acımasız gaddar olmalıydı. Öyleydi de ama sadece işini yaparken . Bu nazik kız avına yaklaşınca tam bi dead stalker a yani en zehirli akrebe dönüşüyodu.