2002 hydra üssü :
Hydra üssünde yine normal bir gündü . Bu annabel valentina içinde geçerliydi . 12 yaşında küçük bir çocuk olmasına rağmen çok sıkı ve acımasız eğitimlerden geçerdi o eğitimlerden birinde neredeyse bacağının birini kayıp ediyordu burada eğitilen diğer çocuklar gibi . Bu ne kadar acımasızlık da olsa bu bi gerçekti ama annabel in bir farkı vardı . O eğitim alırken küçük yaşına rağmen görevlere giderdi ama onun görevleri farklıydı . O çocuğu olan kişilerde göreve giderdi . Önce çocuklarıyla arkadaş olur ondan sonra da oyun oynarken ya askerlere yol gösterir ya da direkmen kendisi işi hallederdi . Anlayacağınız o burda doğmanın bedelini çok büyük ödüyordu . Neyse esas konuya yani bu güne dönelim .
Annabel valantina'nın anlatımı :
Sabah uyanır uyanmaz "ki bu hiç hoş bir uyanış değildi " hemen kapıdan çıkıp mühimmat odasına gittim ehm bu gün tekrar kaçmayı deniyecektim .mühimmat odasına varınca bir kaç bomba alıp hemen üssün kuzey cepkesine doğru ilerledim . Bombaları daha önceden belirlediğim gizli bölümlere yerleştirip oradan uzaklaştım . Aradan geçen bir süre sonra hemen bombaları patlattım .
Böylece dikkati oraya toplamış oldum ve gizlice güney kapısına ilerlemeye başladım .
Kimseyi göremeyince koşmaya başladım . Büyük ihtimalle yakalanıcaktım ama bir umudum da vardı . Bundan sonra çocuk olmak istiyordum . Ormadan çok az kalmıştı ve o an bir ses duyuldu .
" Çocuk kaçıyo yakalayın!" Bu kez daha hızlı koşmaya başladım hadi anna bel hadi yaparsın hadii .
Yapamadım ayağımda hissettiğim keskin acının da etkisiyle yere yığıldım . Bir çocuğun topuğuna kim ateş ederdi ki ? Hoş bunlar ederdi .
2003 redroom üssü :
Artık kaçmaya çalışmayı bırakmıştım . Her seferinde başarısız oluyor ve yaralanıyordum . Bu da yetmezmiş gibi bir de ceza görüyordum .
Bu gün dans derslerim bitmiş yerini provalara bırakmıştı . Artık müzik eğitimim de bitmiş o da yerini provalara bırakmıştı . artık dövüş, akademik eğitim ve nişancılık eğitimi gibi şeylere kalmıştı ve bu da tempolu hayatımın temposunu az da olsa azaltıyodu . Belki de benim için bu daha iyidir . Ama aynı zaman da da görevlere daha sık çıkmaya başlıyacaktım .
Adam öldürmek bize zor gelmezdi çünkü daha küçük yaşlarda bizim önümüze mahkumları ya da ihanetçileri atar öldürmemizi isterlerdi .
Ama yinede ben hala 13 yaşında ergenliğe yeni yeni girmeye başlamış bir kızdım . Bu da beni hala masum yapıyordu . Yani umarım .
2003 new york :
Bir görev için bu gün new york a gelmiştim bu görev önemli bir görevdi .
Kış askeri ile birlikte bir kaç kişi öldürecektik . Hydraya yanlış yapan bir düzine insan . Ve bunların hepsinin aynı parti de olacağını da düşününce . Kolay bir görevdi .Görev yerine gelmiştik . Etraf kalabalıktı . Ve her yer buram buram para kokuyordu . Parti mekanına girip bir masaya oturduk kış askeri ile muhapbet ediyor gibi davranıyorduk . Bu nasıl oluyor ben de bilmiyordum bir süre sonra bizim imha etmemiz gereken insanlar ayaklanıp bir odaya geçerken biz de çaktırmadan onların peşinden gitmeye başladık . Onlar odaya girene kadar bekledik ve onlar odaya girdikten 5 dk sonra biz de odaya girdik . Ben hançerler imi çıkartırken ahh bunlara bayılıyorum . Kış askeri de mini silahlarını çıkardı . Adamları altı altı bölüştükten sonra adam öldürmeye başladık . Bu biraz tuhaftı ilk adamın kalbine hançeri gecirdikten sonra kaçmaya çalışan adama bıçak fırlattım başka bir adamın boynunu kesip kadının ilk elini kesip ardından boynunu kırdım , birinin kalbine tekme atıp diğerine kafa attıktan sonra elbisenin bir parçasıymışcasına gösterdiğim katanalarkmı çıkartıp ikisine de boydan bir şekilde ortadan ikiye böldüm adamların içi görünüyor . Sırtına bıçak attığım adamın hareket ettiğini görünce bıçağı kalbine doğru çekip çıkarttım ve kafasına sapladım . Kış askeri nin hala adamın biriyle uğraştığını görünce beklemeye başladım . Hadi ama tabiki yardım etmeyeceğim . Ben 13 yaşında olmama rağmen ondan daha hızlı hallettim . O da işini halledince oradan uzaklaştık . Ve üsse yol aldık .
...........
Biliyorum bölüm biraz kısa ama zaman atlamalı olacak ve dataylı olmaması gerek .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the death stalker
FanfictionRed roomda geçirdiği yıllar sonrası acımasız gaddar olmalıydı. Öyleydi de ama sadece işini yaparken . Bu nazik kız avına yaklaşınca tam bi dead stalker a yani en zehirli akrebe dönüşüyodu.