Taehyung szemszöge:
Ma van a randink, vagyis ha nevezhetem ennek igazából csak kajálni megyünk. Állandóan azon kattog az agyam vajon mi van, ha csak arra kellek neki? Nem addig biztos nem jutunk el..vagy mi van ha mégis? Ahj annyi mindenen jár az eszem esküszöm bele bolondulok, mindjárt nem is megyek el, de akkor megutálni ugye? Biztos kiposztolná, hogy mekkora szemétláda vagyok ami valószínűleg igaz is lenne. De nem, Kim Taehyung, felnőtt férfi vagy az isten szerelmére ne parázz már. Biztos tök jó fej lehet Jungkook.
Viszont ha bele gondolok mi van ha dadogni kezdek bármi megtörténhet. Inkább mégse megyek el, már teljesen kikészít ez az egész. De mit vegyek fel?
[...]
Úgy döntöttem, hogy elmegyek viszont még mindig nem tudom mit vehetnék fel. Felhívom Hobit hátha tud valami tippeket adni.
- Szia kell a segítséged... - mondtam idegesen.
- Nem éppen a legjobbkor hívsz, de mondjad. - hangja rekedtes volt és ha jól hallottam valaki is volt vele.
- Mit vegyek fel? Semmi ötletem nincs basszus és bármelyik percben írhat, hogy jön értem. - akadtam ki.
- Jézusom nyugi, gondolom biztos valami étterembe visz akkor meg egyértelmű, hogy szépen költözöl. - közölte.
- De ha mégsem? Mi van ha nem, csak felvisz magához, és ha megerőszakol?
- De hülye vagy istenem.. - nevetett fel. - Nem lesz semmi baj, akkor inkább írj rá, és kérdezd meg hogy pontosan hova akar vinni és úgy öltözől fel.
- Jól van köszi szia Hobi, csá Yoongi - kuncogtam a telefonba.
- Mi, te ez honnan tu- vágtam közbe.
- azt hiszed, hogy nem hallottam?
- Szia Taehyung - majd ki nyomta a telefont.
[...]
Jungkook szemszöge:
Reméltem, hogy nem mondja le az utolsó pillanatokban a meghívást. Bár szerintem ő is annyira várja mint én.
Már mindent kigondoltam neki, hogy szép legyen. Kicsit izgulok ugyanis mindjárt mehetek majd érte. Először is majd írok neki, hogy elindultam aztán majd felveszem a ház előtt.- Egy órával ezelőtt -
Terv a következő, igazából emlékezetesebbé szeretném tenni a mai napom, mivel szeretném ha együtt lennénk. Ezért elfoglaltam egy helyet Korea egyik legjobb és legdrágább éttermében. Miután ezt elintéztem az asztal foglalást, felhívom hozzám. Gyönyörűen ki díszítettem minden egyes zegzugot a házban. Vörös rózsaszírmokat helyeztem le a földre és pár szekrényre is. Melléjük gyertyákat tettem le, amíg szebbé varázsolta a hangulatot. Reménykedek benne, hogy nem fog faképnél hagyni. Jézusom Jungkook ez úgy hangzott mintha esküvőtömre készülnétek. Ahj mindegy gyorsan teszek ki még pár díszt aztán elkezdek öltözni.
[...]
Az óra este 7-et mutatott már csak a cipőmet kell felvennem és készen állok. Felhívom Taehyungot, hogy mennék érte...
Taehyung szemszöge:
Gondoltam, hogy étterembe visz nem is egy csöves helyre vagy mégis? Ahj még mindig ezen agyalok istenem. Mit sem foglalkozva értelmetlen gondolataimmal felvettem egy elegáns ruhát ami egy fehér ing fekete zakóból és egy fekete nadrágból állt. Fura lesz majd, mert igazából ez az első randim vagy mi?! De akkor is fura, még sose voltam fiúval mint párkapcsolatban vagy nemi kapcsolatot se létesítettem senkivel amit őszintén nem is bánok. Nem egyszer gondoltam arra, mi van ha Jungkook lesz az első? Mármint nem hiszem, hogy megbánnám vagy valami csak ha éppen akkor bekövetkezik? Végülis biztos jó pali és tuti hogy edz. Én meg nem. Be álltam a tükör elé, hogy meg nézzem jól-e nézek ki vagy sem. Hát mondhatni elfogadható külsőm van. Vajon Jungkook nagyon dögös lesz? És mi van ha hirtelen megcsókolnám, bár az meg korai lenne de nem lenne hülyeség. Amíg a gondolataimmal voltam elfoglalva észre vettem, hogy valaki hív és basszus le vagyok némítva még jó hogy észre vettem.
Azon nyomban felvettem a kezembe a telefont és fogadtam Kookie hívását.
YOU ARE READING
𝗜𝗡𝗦𝗧𝗔𝗚𝗥𝗔𝗠 | taekook✓
Fanfiction@jeonjungk99k követni kezdett téged. ↳ @jeonjungk99k üzenet szeretne küldeni önnek. e͟l͟f͟o͟g͟a͟d͟á͟s͟ l͟e͟t͟i͟l͟t͟á͟s͟ t͟ö͟r͟l͟é͟s͟ ♡ - @huntaekook ig; @huntaekookwp 210508 - 🥉 #bias 210522 - 🥈 #taegguk 210523 - 🥈...