14. fejezet

1.1K 41 15
                                    

Meg érkeztünk Jungkook házához. Ami kívülről gyönyörűen ki volt világítva. A ház Jungkook személyiségét ábrázolta mint színben, mint stílusban.

- Megérkeztünk baba. - mosolygott rám, majd fogta magát és ki szállt az autóból. Követtem tetteit majd becsuktam magam mögött a jármű ajtaját.

- Csukd be a szemed. - közölte. Én meg egy "Komolyan gondoltad?" tekintettel néztem vissza rá.
- Nyugi nem lesz baj csak egy kis időre. - engedtem kérésének, majd becsuktam a szemem, kezeimet megfogta és így húzott maga után.

- Jungkook esküszöm ha el esek, még seggbe is rúglak. - erre csak felnevetett majd egy zár kattanó hangot hallottam és nyílt is ki előttem az ajtó. - Mostmár kinyithatod a szemed baba. - amint kinyitottam a szemem rózsa szirmokat láttam a folyosón egészen a nappaliig. Jungkook haza nagyon gyönyörű volt és ez a "kis" ajándék még szebbé tette. Leírhatatlan érzéseket váltott ki belőlem, aminek következménye az lett, hogy Kook karjaiba ugrottam. Meglepődött majd visszaölelt.

- Tetszik életem?

- Ühüm - csak bólogattam mint egy kis gyerek. De tényleg gyönyörű volt.

[...]

- Milyen filmet szeretnél nézni? - kérdezte Jungkook és helyet foglalt mellettem a kanapén kezében sok nasi volt és üdítő amit le tett az asztalra.

- Hm...mondjunk Nagyfiúk? Én azt szeretem, láttad már? - fordultam vele szemben. Angyali tekintettel nézett vissza rám, erre pedig zavarba jöttem. Tiszta piros volt az egesz arcom és ezt ő is észre vette majd nevetett rajtam.

- Tudod, ilyenkor nagyon aranyos vagy.

- Hát, öhm.. izé köszönöm?! - megint zavarba jöttem.

- Nem kell zavarban lenned. - simított felkaromra. Rá emeltem tekintetem és véletlenül (vagy mégsem) de ajkaira fókuszáltam. Jungkook vette az adást és elkezdett ajkaim felé hajolni, majd fél úton megállt.

- Megcsókolhatlak? - bólogattam és egyből ajkaimnak esett. Szenvedélyesen faltuk a másik ajkait, amíg levegő hiány miatt muszáj volt elválnunk. Én csak ott ültem, amíg Kook engem vizslatott nagy mosollyal az arcán. El indította a filmet és elkezdtük nézni.

[...]

Kookie megkérdezte, hogy nem e alszok nála, de nem akartam egyből a terhére lenni meg amúgy is Jiminnek már megígértem, hogy randi után felmegyek hozzá. Nem mondtam neki erről semmit csak annyit, hogy nem tudok nála aludni. Mosoly azonnal lefagyott az arcáról, mi szerint abban a hitben volt, hogy még itt is maradok, amit persze nem bánnék de már elígérkeztem. Búcsúztam is el tőle, de amint láttam nem igen örül neki.

- Ígérd meg, hogy még fogunk találkozni! - nézett rám.

- Meg ígérem. - mosolyogtam rá.

- Akkor jövőheten újra szeretnék veled találkozni, sőt inkább minden nap. - mondta komolyan szemrebbenés nélkül.

- Ne izgulj Kookie fogunk még találkozni. - mosolyogtam rá. Furcsán nézett vissza rám, nem értem, hogy mi rosszat mondtam.

- Mi az? - kérdeztem.

- Hogy hívtál az előbb?

- Kookie. Miért talán zavar? V-vagy nem szabadna így szólítanom téged? - rendesen levert a víz. Nem tudtam hogy nem lehet őt így szólítani...

- De, nagyon tetszik főleg ezt a te szádból hallani. - komolyan? Én még halálra aggódtam magam.

- A szívem kihagyott egy ütemet te bolond. Azt hittem lehurrogsz azért mert nem hivhatlak így... - elpirultam, de miért?

Nagy gondolataim közepette, jött értem az egyik emberem. Kook aranyosan ki kísért a kapunk, mielőtt beszálhattam volna ráfogott csuklómra és magához rántott egy csókra. Hosszú szenvedélyes és érzelmes csókot váltottunk. Nem akartam, hogy ennek vége legyen.

- Szeretlek! - suttogta ajkaimra. Majd még egy csókót nyomott a számra.

- Én is. - nyomtam egy gyors puszit arcára majd beszálltam a kocsiba.

[...]

Pizsamában voltam Jimin házában. Elmeséltem neki mindent részletesen és próbáltam semmit sem ki hagyni belőle. A csókos lejeleneteknek jobban őrült és elkezdett ugrándozni. Azt hittem rosszabbul fog reagálni erre, hogy már az első randin csókoloztunk. Nem haragudott rám azért amiért nem kerestem az elmúlt négy napban, mentségére ő is bevallotta hogy neki is alakulóban van egy kapcsolata de nem szeretne többet mesélni róla mert nem biztos benne hogy ők együtt lesznek a továbbiakban. Azt is mondta hogy ismerem az illetőt ami miatt igen csak furdallt a kíváncsiság. Közben bekapcsoltunk zenét, és elmeséltük egymásnak az eddigi hetünk történéseit.

Jimin már rég be aludt de én kíváncsi vagyok hogy ki lehet az a fiú vagy lány. Tényleg még azt se mondta el hogy milyen nemű az illető.
- Basszus. - mondtam magamban. Össze rezzentem Jimin telefonjának a hangjára. Biztos a szerelme írhatott neki? - kuncogtam fel majd nyúltam is a telefonjáért.

Baba:
Szia édesem, akkor holnap tudunk találkozni? Nagyon hiányzol már nekem, teljesen rosszak nélküled a mindennapjaim. Imádom azt a gyönyörű szép formás ajkaidat, minnél hamarabb megakarom őket csókolni. Szép estét szerelmem, hiányzol.

Életemben nem olvastam ilyen nyálas üzenetet mint ez. Oké, hogy az emberek szeretik egymást de ez úgy hangzott mintha éppen úgy állna mint a villanypózna. Le megyek inni muszáj ezeket a gondolatokat kihesegetni a fejemből.

Nem sokkal később visszamásztam Jimin mellé majd elnyomott engem is az álom...

𝗜𝗡𝗦𝗧𝗔𝗚𝗥𝗔𝗠 | taekook✓Where stories live. Discover now