Jungkook
Lassan indulunk vissza Koreába az esküvő miatt. Semmi kedvem nincs hozzá és szívem szerint itt hagynám Daeunt és Taehyunghoz mennék, de ha megteszem akkor bántani fogja. Én meg nem engedem, hogy egy ujjal is hozzá nyúljon.
Amióta kint vagyunk Daeun állandóan teszi ki instára a posztokat mintha olyan fényes életünk lenne. Az én instagrammomról is tett ki egy olyan posztot, hogy ne bántsák őt meg stb. Mikor kérdőre vontam drága őfelségét, még ő volt kiakadva. Azóta se adom oda neki a telefonomat. Lisával is összeveszett mert hogy ő meg akar védeni tőle. Jó vicc. Nem akartam vele foglalkozni, egy részt undorodtam tőle, más részt meg utáltam. Rohadtul megutáltam, régen soha nem volt ilyen most meg egy igazi féreg lett belőle. De persze el kellett viselnem a nőszemélyt.
Mi van ha az oltár előtt otthagyom? Elvégre Taehyung is az esküvőn lesz, nem mondta vissza a meghívást, vagy is remélem. Taehyung számomra nagyon fontos ember lett, ezért érte bármire képes vagyok. Írjak rá, hogy szeretnék vele beszélni esküvő előtt? De az, hogy nézne már ki, mármint nem hiszem hogy annyira örül nekem, hogy se szó, se beszéd nélkül itthagytam. Muszáj rendbe hoznom a dolgokat közöttünk.
_______________________________________itzzdaeun:
ÉDESEMitzzdaeun:
Szerelmemitzzdaeun:
Megvettem a ruhátitzzdaeun:
Nagyon jól áll rajtam, majd esküvőnkön láthatod❤️❤️❤️itzzdaeun:
Miért nem írsz vissza?itzzdaeun:
Jungkook válaszoljitzzdaeun:
most azonnal haza megyek
_______________________________________Most mondhatnám hogy életem legnagyobb hibáját követtem el, mivel éppen a repülőn ülök. De szerintem jó döntést hoztam. Rendeznem kell a kapcsolatomat ami Daeun miatt tönkre ment. Már nem is akartam ezzel foglalkozni hiszen végre nem látom őt de persze ha vissza jön Koreába akkor biztos leszid vagy hasonló. Ami nem tud már érdekelni, nem nyomhat el ennyire a külvilágtól.
jeonjungk99k:
Halijeonjungk99k:
Ki tudnál értem jönni a reptérre?yoongi_min:
Végre ott hagytad az asszonyt?yoongi_min:
ofc, mindjárt indulokjeonjungk99k:
nagyon szépen köszönömyoongi_min:
végre láthatlak plusz ott hagytad azt a nőt, lehet ennél jobb napom?jeonjungk99k:
hahaha
YOU ARE READING
𝗜𝗡𝗦𝗧𝗔𝗚𝗥𝗔𝗠 | taekook✓
Fanfiction@jeonjungk99k követni kezdett téged. ↳ @jeonjungk99k üzenet szeretne küldeni önnek. e͟l͟f͟o͟g͟a͟d͟á͟s͟ l͟e͟t͟i͟l͟t͟á͟s͟ t͟ö͟r͟l͟é͟s͟ ♡ - @huntaekook ig; @huntaekookwp 210508 - 🥉 #bias 210522 - 🥈 #taegguk 210523 - 🥈...