Taehyung szemöge:
Ugyan úgy, mint minidg szokásosan telt a reggelem. Amint ki keltem az ágyamból a telefonomért nyúltam. Meg néztem a kommenteket, válaszoltam néhányra majd írtam Jiminnek és Namjoonnak, hogy kéne a mai nap folyamán találkozni. Lisával is beszéltem tegnap, mert ő is ott volt a fotózáson. Csináltunk közös képeket. Most jut eszembe nem is posztoltam ki őket. Aigoo ez van ha egy buta ember vagy gratulálok Taehyung.
Felöltözve álltam a tükröm előtt mikor a csengőm hangjára lettem figyelmes.
- Megyek már! - kiabáltam hátha abba hagyja a csengőm molesztálását.
- Hobi szevasz. - öleltem meg a barátom.
- Hiányoztam? - kérdezte amire bólogattam. Még jó, hogy hiányzott. 1 hónapja nem hallottam felőle turnézott, családját látogatta meg, meg ehhez hasonlók.
Leültünk a kanapéra, amíg ő el mesélte, hogy milyen volt a turnéja. Azt mondta nagyon örültek neki a rajongói és nagyon sokan voltak. Közben mesélt a Yoongival való kapcsolatáról elég sok mindent. De persze jó dolgokat. Például, hogy cégnél találkoztak, majd lett egy közös zenéjük és ez jobban összehozta őket. Viszont sose jelentették ki, hogy együtt lennének de a rajongók sejtenek valamit.
-... ez a mi történetünk lényege. - mosolyok Hobi. - és veled mi a szitu?
- Hát leginkább modellkedek ez most jobban leköt, de - vágott a szavamba.
- Lisa említett egy fiút, valami Jeon. Tök jó fej és szingli. - nézett rám a kacéran.
- Te hülye vagy.
- Jó én csak mondtam. Neked is kellene már társaság. Beszélhetnél vele, írj rá vagy ha megvan a telefon száma hívd fel. De most mennem kell majd még találkozunk Mr. Kim úr. - hajolt meg előttem. Mindketten nevettünk a hülyeségén.
- Viszont látásra Hoseok. - majd kilépett az ajtón és be szállt a kocsijába és elhízott kitudja merre.
[...]
Délután 4 óra van. Egész nap nem csináltam semmit mivel szabadnapos vagyok. Gondoltam rendelek valami kaját de jelzett az instagramom.
jeonjungk99k követni kezdett téged.
jeonjungk99k üzenetet szeretne küldeni önnek.Hoseok mesélt egy Jeon nevű férfiról, netán ő lenne az? Mit akarhat csütörtök délután hah?
YOU ARE READING
𝗜𝗡𝗦𝗧𝗔𝗚𝗥𝗔𝗠 | taekook✓
Fanfiction@jeonjungk99k követni kezdett téged. ↳ @jeonjungk99k üzenet szeretne küldeni önnek. e͟l͟f͟o͟g͟a͟d͟á͟s͟ l͟e͟t͟i͟l͟t͟á͟s͟ t͟ö͟r͟l͟é͟s͟ ♡ - @huntaekook ig; @huntaekookwp 210508 - 🥉 #bias 210522 - 🥈 #taegguk 210523 - 🥈...