သူမဟာအပြေးသွားရင်း magical forest နားရောက်တဲ့အခါမှာတော့
" ဒီမှာပဲ တွေ့ပြီ.."
ဆိုတဲ့အသံနဲ့အတူ သူမကိုကောက်ပွေ့လိုက်တဲ့သူတယောက်... မေ့ကြည့်လိုက်တော့ မြင်လိုက်ရတာက သူမဆီမှာရေတောင်းသောက်ပြီး တံဆိပ်ပြားပေးခဲ့တဲ့ ထိုသူ..." အိုး ကျေးဇူးတင်လိုက်တာ...သမီးလေးရေ ဒီကိုလာ အပါးဆီလာ..."
နောက်တော့သူမဟာ သူမကိုခေါ်ယူနေတဲ့တယောက်ဆီရောက်သွားလေတယ်...
ဒီတယောက်ကတော့ ချောတယ်ဆိုတဲ့စကားထပ် ချစ်စရာကောင်းတယ်ဆိုတဲ့စကားကပိုလိုက်ဖက်လေတယ်... ပြောရမယ်ဆိုရင် ချစ်စရာကောင်းတာထပ်ကိုပိုပါတယ်..." ရှာတွေ့ပြီဆိုတော့ ပြန်ကြရအောင်... ကလေးကိုယ်နဲ့လိုက်ခဲ့ပါလား "
Han Bang Sin မှပြောလိုက်ခြင်း...
ထိုစကားကိုကြားတော့ Offin ရဲ့မျက်နှာဟာမဲမှောင်သွားပြီး" အဖြူရောင်လေးကိုယ်နဲ့လိုက်ခဲ့ပါ...
ပြီးတော့ Han Bang Sin မင်းဘာရည်ရွယ်ချင်နဲ့ အဖြူရောင်လေးနားရောက်လာလဲမသိပေမယ့် အဖြူရောင်လေးကိုအန္တရာယ်မပေးပါနဲ့... မဟုတ်ရင်တော့ "
ပြောရင်းနဲ့ လည်ပင်းကိုလက်နဲ့ဖြတ်တဲ့ပုံစံလုပ်ပြလိုက်တယ်...
Angelina ကလည်း ခွေးလေးကို Homio ကိုလှမ်းပေးလိုက်ပြီး" ကျွန်တော် Offin နဲ့လိုက်ခဲ့ပါ့မယ်..."
ဒါပေါ့ငါကဇာတ်လိုက်မရဲ့မျက်ခွက်ကိုကြည့်ရဦးမယ်လေ...ပြီးတော့ အဲ့လက်ဖက်စိမ်းမရဲ့ဒုတိယထောက်တိုင်ဖြစ်တဲ့ အင်ပီယိုရဲ့စစ်သူကြီးချုပ် Frank Huntin ကိုလဲ တွေ့ချင်သေးတယ်....Frank Huntin ကတော့ဇာတ်လိုက်မလက်ထဲကကယ်လို့ရရင်ကယ်ပေးမယ် မရရင်တော့ တူတူဇာတ်သိမ်းခိုင်းရုံပေါ့......Angelina ဟာအတွေးထဲရောက်သွားတာမို့
Han Bang Sin ရဲ့ဘီလူးသံပုရာသီးမျက်နှာကြီးကိုမမြင်လိုက်ရသလို ၊
Offin ရဲ့ဂုဏ်ဆာနေတဲ့မျက်ခွက်ကြီးကိုလည်းမမြင်လိုက်ရဘူး...Homio ကတော့ သူ့လက်ထဲကခွေးလေးကိုပွတ်သပ်ပေးနေပြီး Simo ကလည်းသူနဲ့ဆိုင်တာမရှိတာမို့ အဝေးရောက်နေတဲ့မြင်းတွေကိုသွားခေါ်နေလေရဲ့....
+++++++++++++++++++++++++++++
အခုဆိုရင် Angelina က အင်ပီယိုအင်ပါယာဆီသွားတဲ့ လမ်းပေါ်မှာပေါ့...သူ့လက်ထဲမှာတော့ ခွေးပုံစံပြောင်းလဲထားတဲ့ Pick လေးကိုပွေ့ထားပြီး မြင်းတကောင်နဲ့...
သူ့ဘေးမှာတော့ ရှုံ့မဲ့နေတဲ့ မျက်နှာကြီးနဲ့ Joe Offin သူတို့နှစ်ယောက်နောက်မှာမှ ရယ်ချင်တာကိုသည်းခံနေရတဲ့ မင်းသားရဲ့သက်တော်စောင့်ကြီးနှစ်ယောက်ကိုတွေ့ရမှာပဲဖြစ်ပါတယ်...
YOU ARE READING
꧁ℝ𝔼𝔹𝕀ℝ𝕋ℍ 𝕀ℕ 𝔸 𝔽𝔸𝕀ℝ𝕐𝕋𝔸𝕃𝔼꧂ «♡Complete♡»
RomanceIf you rebirth in a FairyTale that full of hates, what will you do ? A fairy full of hate... A prince full of regret... Which way they will choose ? ꧁L.O.V.E ( or ) R.E.V.E.N.G.E꧂ #Not Translation #Not Normal ∆ My Own Creation ∆ BL & Bromance Publ...