4. Unatkozom

656 31 1
                                    

Earth pov.

Kicsit sokáig voltam fent, ezért nem csoda, hogy dél körül keltem fel. Annyira jó volt a sorozat, hogy mire feleszméltem már végeztem és reggel 5 volt. Hoppá. Szerencse, hogy szombat van. Semmi dolgom a nap folyamán elvileg. Vagyis jó lenne írnom Santa-nak, ha már ő nem tette meg. Bekapcsoltam a netet a telefonomon és úgy döntöttem lecsekkolom az instáját és a facebookját, legalább megtudhatom azt is van e valakije. Bár nem úgy tűnt, főleg, ha valóban nehezen nyit az emberek felé. Néhány barátjával volt kint képe, meg egy-kettő magáról. Úgy tűnik nem a szociális médián éli mindennapjait, mint a mai fiatalok. A bio-jából jöttem rá arra is, hogy bizony egyetemre jár. Nem bánom, hogy idősebb, sőt sejtettem is, hogy az, már ránézésre. Mivel nem sok mindent találtam egyik felületen se, inkább letettem készülékem és kikeltem pihe-puha ágyamból. Utam a mosdóba vezetett, ahol rendbe szedtem kinézetem, főleg kócos hajamat kellett helyreállítanom, ami mint a szénaboglya úgy állt hat felé fejem búbján.

A lakás csendes volt, bár ez mindig így van, hisz anyáék szombaton is dolgoznak néha, mint például ma. P'Mew-et sem láttam a nappaliban vagy a konyhában, így gondoltam szobájába zárkózott és játszik vagy még alussza az igazak álmát. Az utóbbi a valószínűbb, mert ő is képes hajnalig fent lenni, de ő a játékok miatt. Néha eljár szórakozó helyekre mégse az a bulizós fajta. Én pedig szívesen járnék el helyette is csak 18 éves koromig elég esélytelen. Nem engednének és nem akarom becsapni a családom.

Santa pov.

Hiába van hétvége, szokásosan korán keltem, ami szinte napi rutinom kezdő lökete. Kimentem a konyhába, majd elkészítettem fekete kávém, amit az asztal mellett ülve fogyasztottam el a reggeli híreket olvasva telefonomon. Miután kimerült az érdekes hírek tárháza számomra, inkább a kapott üzenetekre válaszoltam barátaimnak. Nem sok volt, leginkább csoportban folyt a beszélgetés. Beléptem az instagram fiókomba hát és azt kezdtem görgetni, mintha érdekelne. Nem sok embert követek, engem se követnek sokan, inkább közeli barátaim vannak jelen a hírfolyamban, egy-két híres táncossal vegyülve. Egyszer csak felugrik bizonyos cooheart posztja, aztán eszembe jut, hogy ő az a srác, aki meg szeretne ismerni. Furcsa az emberek nem közelítenek annyira felém, zárkózottabb természetem miatt. Mindig is ilyen voltam, mivel nem szeretnék csalódni, meg tulajdonképpen nincs kedvem mindenkivel jópofizni, és táplálni egy hamis barátság rothadó palántáját. A meglévő pár kis "fám" táplálása és gondozása jobban megéri, mint a sok műnövényé.

Ebben a kölyökben mégis megfogott valami. Tudom, hogy omega, mégsem ez. Persze az illata levett a lábamról, sőt, hogy őszinte legyek ezt eddig egy omegának sem sikerült elérnie. Volt már egy omega párom, de nem működött a kapcsolat. Felfedeztük a másik nemet, mivel lány volt és valahol utána jöttem rá, hogy inkább vonzanak a férfiak. Mégsem voltam még egyel se. Nem akartam kihasználni senkit egy estére, inkább elfojtottam magamban a testi vágyaim. Úgy érzem ezzel a fiúval, talán, ha nem távolodik el tőlem hamar miután jobban megismert, talán össze is jönnék. Nem érzek undort az öltözködési stílusától, pedig elég kihívó, az illata is, mint mondtam kellemes és egész aranyosnak tűnik, két találkozás után. Hogy kicsit jobban belelássak életébe nevére kattintottam és elkezdtem felfedezni fiókját. A bio-jában ott volt az iskolája neve, amit ismerek, mert egyszer hallottam a stúdióban, hogy valakik arról beszéltek milyenek egyes tanárok. Tehát középiskolás. Egyéb nem volt kiírva, így képeit fürkésztem át. A legtöbbön egyedül volt, mindig valami furcsa pózba, fenekét sokszor kitolva, szűk nadrágokban, rövidekben is, falatnyi felsőkben, hasát teljesen felvillantva. Huh... Meg kell hagyni jól néz ki, bár szerintem szedhetne fel pár kilót, nagyon kis vékony. Teljesen elvesztem a posztjai világában, amiből rengeteg volt, szemeim csak úgy ugráltak a képek közt. Mire az aljára értem, be kell valljam sátrat vertem. Nem hiszem el, hogy felizgultam a képeitől. Ráfoghatom arra, hogy régen elégítettem ki magam, nemhogy közösültem volna valakivel.

Heartbeat - [SantaEarth]~omegaverseWhere stories live. Discover now