12. Ottalvós est

684 38 4
                                    

Earth pov.

-Na neeee – hüledezett Fluke mellettem – És milyen volt? – villantott egy perverz mosolyt.

-Hát... Jó – rendeztem volna le ennyivel.

-Részletesebben? – faggatott tovább, míg Prem csöndben hallgatta a történetet.

-Megkérdezte felmegyek e filmezni.

-Aha, filmezni. Tipikus – forgatta szemét.

-Nem, nem. Tényleg erről volt szó, csak...

-Csak?

-Hadd mondjam már – szóltam rá és játékosan vállon ütöttem kíváncsisága miatt – Na – folytattam – Elkezdtünk egy filmet és minden jó volt, amíg nem jött egy kis erotikus jelent. Neki ettől, vagyis gondolom ettől, felállt – meséltem és éreztem, hogy pirulok, ahogy megyek bele a részletekbe – Ami kicsit bántott, hogy nem miattam, ezért gondoltam segítek neki és meglátom, hogy reagál közeledésemre. Aztán kielégítettem és ő is engem. Itt a vége, fuss el véle – meséltem el tömören.

-Kézzel vagy mással?

-Nem csak kézzel, de mint mondtam nem feküdtünk le. Szóval tudjátok.

-Wow. Micsoda szintlépés – képedt el Prem.

-Ahogy mondod – értett egyet Fluke – És... Hamarosan itt az első heat-ed, szóval több is lesz ám – kuncogott.

-Tudom – sóhajtottam – Még olyan 3 hét – számolgattam fejbe.

Itt maradt abba a beszélgetés, mert belépett a matek tanár a terembe és kezdődött a 45 perc halál. A nap végére teljesen hulla voltam, így nem csoda, hogy otthon elszundítottam kicsit. Anya keltett fel mikor hazaértek, hogy menjek vacsorázni. Utána megcsináltam a házikat és tanultam, hogy aztán egy gyors zuhany után újra aludhassak.

*

-Eltelt egy újabb hét – konstantáltam péntek délután az iskolából kifele menet barátaimmal.

-Nem is baj. Egyre közelebb az őszi szünet – mosolygott a gondolattól Fluke.

-Mit terveztek? – nézett ránk felváltva Prem.

-Én P'Ohm-nál alszok pár napot – vörösödött el barátunk.

-Még nem tudom – vontam vállat – Te?

-P'Boun-nal tervezünk elutazni a közeli folyóhoz túrázni.

-Ahh az nagyon szép környék. Régen voltunk arra anyáékkal – mondta Fluke – Egyébként Earthie~ Neked szünet vége felé kezdődik az első heat-ed, szóval tudom én mi lesz a progi – húzogatta szemöldökét mindent tudóan.

-Így van – bólogatott Prem perverz mosollyal az arcán.

-Hát... Igen – vakargattam tarkóm zavartan.

-Adjak óvszert? – nyúlt táskája elülső zsebébe.

-Nem és inkább meg se kérdezem, miért van nálad most – tettem fel kezem ellenkezve.

-Néha találkozunk délután, aztán, ha olyan helyen va...

-Nem érdekel, milyen nyilvános helyen csináljátok – fogtam be száját – Fúj – rántottam el, mikor megnyalta tenyerem.

-Pedig van egy-két jó storym – nevetett Prem-mel együtt, míg én elszörnyülködve meredtem rájuk. Jó nem akarok álszent lenni, ki tudja mi lesz a jövőben, esetleg mi... Nem gondolhatok ilyesmire.

-Inkább menjünk bevásárolni – indultam a buszmegállóba.

Ma Fluke-nál tartunk ottalvós estet, amire még be kell vásároljunk a szupermarketben. Gyalog kicsit messze lenne, ezért választottuk a tömegközlekedést, ami jelentősen megkönnyítette dolgunk és 15 perc alatt odaértünk.

Heartbeat - [SantaEarth]~omegaverseDonde viven las historias. Descúbrelo ahora