5. Hol vagy?

863 43 0
                                    


Earth pov.

Szombat óta csak neten írosgatok kiszemelt alfámmal. Most már ki merem jelenteni, hogy tetszik. A szerelmes vagyok kifejezést még nem mondanám, de erősen hajlok afelé. Megtudtam, hogy legtöbb idejét a táncnak szenteli, emellett pedig barátaival szokott találkozni ritkán suli mellett. Egyedül él egy lakásban és nagyon szeret olvasni, sőt még a konyhában is otthonosan mozog. Igazából teljesen rendesnek és normálisnak tűnik, pontosan megfelel az ízlésemnek, külsőre és belsőre is. Én is meséltem neki, bár nem sok mindent tudtam.

Arra jutottunk, hogy a héten esetleg összefutunk, de még nem konkretizáltunk semmit. Annyi, hogy én pénteken a kis barátaimmal leszek, Fluke-nál tartunk 'pizsipartit'. Viszont ma még csak kedd van, ezért messze van még az is. Ez a napom kicsit húzós, habár 7 órám van, dupla törivel nem éppen a legjobb zárni. Reggel kocsival mentünk, mivel mindkettőnknek volt első tesóval. A suliban szokásos vigyázzak magamra szövegei után indultam meg a terembe, ahol az angol órám lesz. Magával a tárggyal semmi bajom, a tanár is elég jól tanít, csak ne adna sokszor annyi házit. Váltottunk pár szót a többiekkel a kezdés előtt, azonban hamar félbe kellett szakítanunk a trécselést. Természetesen nekik beszámoltam a szombati találkozóról név nélkül továbbra is, de szerintem a következő után már elmondom nekik ki ő.

Az egész napom iszonyat lassan telt, mintha belassult volna az egész élet. Mire végeztem teljesen lefáradtam. Hál' Istennek azonban P'Mew is akkor végzett és mehettünk haza. Mielőtt neki láttam volna házi feladataimnak és a tanulásnak, ettem egy kicsit, közben pedig mindenfélén gondolkoztam. Mosogatás után tanulási kötelességemet is elvégeztem, szerencsére hamar.

Santa pov.

Be kell valljam, kellemes Earth társasága. A találkozáson néha volt egy kis csend, de üzenetben gördülékenyebben mennek a dolgok. Az elmúlt két napban neten ismerkedtünk tovább, de már szó esett egy következő találkozóról is, akár a héten. Ő hozta fel, én pedig belementem, ha úgy van, mivel szerettem volna látni. Megbabonáz ez a srác. Kis vidám személyiség és még engem is mosolygásra tud késztetni, pedig nem vagyok az a fajta személy, aki hamar ilyen jól kijön valakivel. Egyelőre barátként gondolok rá, de látok esélyt arra, hogy ez hamarosan változzon, mivel ilyen emberrel még nem találkoztam, akit ennyire megakartam volna ismerni.

A keddi napom az egyetemen nem olyan vészes, csak délután vannak óráim. Este ötig kellett bent ülnöm, azután hazafelé vettem az irányt, habár hívtak iszogatni a barátaim, ma nem sok kedvem volt hozzá, egyébként sem szívesen fogyasztok alkoholt. Inkább hazaérkezésem után Earth-el kezdtem beszélgetni. Elmesélte milyen napja volt, mennyire leszívta ez nap és én is meséltem kicsit az enyémről.

Magamban hánytam, vetettem, s végezetül arra a döntésre jutottam, ha holnap neki jó elhívnám egy kávézóba. Ezt a beszélgetés folyamán megérdeklődtem, és örömmel fogadta a dolgot. Azt mondta másnap kevés órája van és nekem is jól jött ki az idő.

Nem sokat beszéltünk már, én vacsorát készítettem, ő pedig annak elfogyasztására készült családjával. Tudom, hogy anyukája tud rólam, legalábbis, hogy valakivel találkozgat és beszél a fia, és szeretne megismerni, de szerintem még nincs itt az ideje, amíg el nem dől ebből lesz e több vagy maradunk barátok. Earth-ön látom, hogy többet akar, vele ellenben én még nem tudom. Vagy csak nem akarom elfogadni. Nem akarom kihasználni semmiképp, biztosnak kell lennem az érzéseimben.

További agyalás helyett inkább elvégeztem az esti rutinomat és hamar ágyba kerültem. Reggel lesz 3 órám, nem lenne jó hullaként megjelenni.

Earth pov.

Santa elhívott kávézni. Örülök, hogy ő maga kérdezte meg és nem nekem kellett ismét elrángatnom valahova. A beszélgetés után le sem lehetett lőni, egész este vigyorogtam, mint a vadalma. Ezt persze a vacsoránál meg is jegyezték, de csak annyit mondtam egy játékban nyertem a srácok ellen és amiatt vagyok ilyen boldog. Bevették, kivéve anya. Vacsora után ugyanis feljött a szobámba, hogy beszélgessen velem.

Heartbeat - [SantaEarth]~omegaverseWhere stories live. Discover now