10. Jól áll

559 44 5
                                    

Earth pov.

-Merre szeretnél menni? – kérdezte Santa már másnap reggel a kocsiban.

-Hmm... - gondolkoztam el – Mit szólnál a vásárló utcához?

-Mehetünk. Ismerek arra egy jó helyet, ahol tudunk majd ebédelni – indította be a kocsit.

Ezzel a beszélgetéssel indult a szombati találkozásunk. A reggel a szokásos készülődésemmel ment el. Ruhám a szinte már megszokottnak nevezhető shortból és topból állt, hisz dögmeleg volt már korán, délutánra pedig csak magasabb lesz a hőfok.

A kocsi út alatt a rádióban elhangzó híreket hallgattuk, mi nem beszélgettünk. Talán a reggeli fáradtság miatt, talán csak nem volt kedvünk. Mégsem kínos csend volt. Legalábbis én nem éreztem annak egyáltalán.

Közel fél óra alatt sikerült megérkeznünk, azonban további 10 percbe telt egy parkolóhelyet találni pár perc sétára az utcától.

-Hova menjünk először? – kérdezte már séta közben Ta.

-Nem tudom. Ami megtetszik, oda bemehetünk – vontam vállat. Nem sűrűn járok erre, tervek nélkül jöttünk most is.

Ahogy befordultunk megpillantottam a H&M-et, ezért ott kezdtük meg mai utunk. Az interneten láttam, hogy lesznek BLACKPINK-es dolgok, és mivel a kedvenc bandám mondhatni, be kell szereznem legalább egy cuccot... Amiből végül kettő lett. Egy sapka és egy nyaklánc.

A következő üzletek is ruhaboltok voltak, de csupán az egyikben sikerült két haspólót és egy szakadt farmert beszereznem.

-Én már kezdek éhes lenni, te? – kérdezte kifelé menet egy boltból.

-Kicsit én is. Korán reggeliztem és nem is sokat – vallottam be.

-Jó lesz az a hely, amit ismerek? Egy jó kis sushi-zó.

-Uhh jól hangzik. Már régen ettem, szóval benne vagyok.

-Akkor menjünk el arra – mutatott jobbra. Elég közel volt, Santa pedig olyan úriember, hogy kinyitotta előttem az étterem ajtaját – Csak utánad.

-Jó napot kívánok! – köszöntött a recepciós.

-Jó napot! Egy két személyes asztalt szeretnék, ha van – állt mellém Santa.

-Máris nézem uram – nézte meg kezében lévő tabletjén – Erre tessék – indult el előttünk. Egy sarokban lévő asztalnál kaptunk helyet, de nekünk ez is megfelelt – Máris jönni fog egy pincér, addig is az itt lévő itallapból tudnak választani – hagyott ott minket.

-Mit szeretnél inni? – kérdezte a szemben ülő.

-Nekem jó a mentes ásványvíz – tettem vissza a tartójába az itallapot – Te?

-Én szerintem egy Sprite-ot – amint ezt kimondta, szinte azonnal megjelent egy pincér az asztalunk mellett, felvette az ital rendelést és hozott két étlapot.

-Itt vannak az italok – jött vissza – Sikerült esetleg választani? – kérdezte tollat és papírt elővéve. Egymásra néztünk és mindketten bólintottunk.

-Igen azt hiszem akkor sikerült – feleltem – Én egy kis sushi tálat szeretnék – csuktam be a kis füzetet.

-Én pedig egy nigiri tálat kérnék – tett ugyanúgy Santa, mint én.

-Rendben. Nem sokára hozom.

-Eddig tetszik a hely? Így kinézetre, hangulatra értem – érdeklődött az alfa.

Heartbeat - [SantaEarth]~omegaverseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin