Ilk Gün

330 3 2
                                    

1.Bolum;

Yeni uyanmıştım bir anda tahrik oldum çabucak bi masturbasyonla güne müthiş bir şekilde başladım.Yanlış anlamayın bunu yapmadığım günler kötü geçiyor o yüzden yapıyorum. Yani zorunlulukdan dolayı seks nedir bilmem ondan asiliyorum bir kaç kez porno izledim o kadar.Tamam tamam günde 50'den fazla izlemem ama abartmamak gerek her neyse konuya gelelim seks yapabilseydim osbir çekmezdim herhalde.

Neyse mastürbasyon bitti artık okula gitme vakti. Okul yolu.... Yine yolda amaçsızca yürüyen yüzler arasından sıyrılıp okula varabildim.39 ergenin arasına düşmüştüm burda kimse ilgimi çekmiyordu. Aha oda ne! Yeni Tarih hocasını geleceğini biliyordumda tam hayallerimdeki kadın olduğunu tahmin bile etmemiştim...Kendini tanıtırken hemşerim olduğunu fark ettim ve aklimda onla ilgili hayaller kurmaya başladim hayaller aleminde gezerken çocuklarımızın neye benziyebileceğini düşününce bir anda gerçek dünyaya dönü verdim. Sıra arkadaşım bana bakarak gülümsedi ve daşşak geçmek için ev boş diye gülerek söyledi.Benim duygularımla dalga geçmesine çok sinirlenmiştim hayatımın aşkı olan kadınla benim gibi yakışıklı birinin hayatıyla dalga geçiyordu. Ona ne kadar pic olduğunu söylemek icin ağzımi açtığımda hayatımın kadını önümde belirdi açık ağzımdan damlayan salyalar onu tahrik etmişti mart ayındaki kedi gibi koku birakiyordum adeta...

Sapığın YoluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin