Akşam yemeği

102 2 0
                                    

Kapıyı açıp tuvalete vardığımda İşimi fazlasıyla halletmiştim bile.Klozette amaçsızca otururken Baktım ki lavabonun orda bir sabun sabunu görünce aklıma safinaz geldi.Artı intikamı almaya başlamalıydım.Sabunu alıp onu düşünüyordum ve baktım ki çok erken boşaldım safinaz sinirlerimi iyice bozmayı başarmıştı.İşimi bitirdikten sonra odama gidip kedimi seviyordum ki aklıma o pis tarihci safinazın bana vurması geldi.Yine kurtulamıyordum ondan. Bende ismi pezevenk olan kedimi 12.kattan aşağıya attım ama piç 4 ayak üstüne düşmüştü.Tam o sırada bir kapı sesi duydum ki annem gelmiş di odanın dağınık olduğunu görünce bana değil beni yapan babama sövuyordu herneyse sıkıntı dan patlıyodum ki kedim pezevenk kapıya vuruyordu. Kedi akıllı gelirken bana 1 paket murattı almış.Yoksa ona yapacaklarımı biliyor.Neyse aldım içeri ve karşılıklı içmeye başladık kedi 12.kattan düşüp geri çıkana kadar yorulmuş olmalı ki hemen yatti o zaman o pis rakama gelmisti saat 8'e ve babam evde. Yemek te yine patlıcan Kızartma vardı. Annemin üşengeçliginden 2 senedir her aksam bu yemeği yapardı ve piç babam her zaman olduğu gibi patlıcanları benim tabağa atmıştı.Yemek bitti ve bokum gelmişti yine.Gidip sıçtım baktım tuvelet kağıdı yoktu.Bende A4 kağıdına sürmüştum o küçük popomu ve saat baya ilerledi . Bilgisayar da takılıyordum ki ecem açıktı facede ...

Sapığın YoluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin