Hayaller

157 2 0
                                    

Hayallerim içimden geçerken Ecemin sesini duydum.O içten içe beni sevdiğini gözleri ile ifade eden Ecem savaşçı bir amazon gibi Safinaz ile benim askim için güreşe tutuşmuştu.Beni gören ecem safinazın ensesine Ucan ters bruce lee tekmesi atarak bana doğru Seksi seksi koşmaya başladı ki cenabet şansım yine devreye girdi. Tenefus ziliyle irkildim ve gerçeklere...bok kokulu tuvalete hayaller aleminden geri döndüm.Bu zil öğle tenefüsünu bildiren zildi.Adım kadar emin olduğum bişey vardı 39 abazanın yarısı okulun arka kapısından bir kuş misali uçup gidecekti.Bu cenabet günü daha fazla cekemiyecektim hayatımda ilk kez okuldan kaçma planları yapıyordum.Siniftan çıkan kekolarla arka kapiya doğru ilerken Atölyenin içinden geçicektik hocalar Aç karınlarını doyurmak için hayvan misali odalarinda lahmacun yiyorlardi başka bir bokta onlardan beklenmezdi. Bunu firsat bilerek kaçma operasyonlarini ele başı Namı değer VG ve onun 3 arkadaşı öne atılarak yardıra yardıra koşmaya başladılar. Bende onlari arkalarindan bir Sapık edasında onların izinden hızlıca yürümeye başladım.VG'yi fazla sevmezdim şerefsiz beni her öğle teneffüsünde kantine yollardi arkadaslarinida ondan aşşağı kalır yanı yoktu.Neyse picleri takip ederken çamurda kayip Allaha kavuşurcasina yere yapmıştım. Ali beni yerden kaldırmaya gelirken açıkta bişey görmüş gibi bana gülmeye başladı.Beni gören VG'de gülmeye başlamıştı.O an kafamı yanindaki bokun kokusunu aldim.

Sapığın YoluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin