Yine okula gelmiştim nefret etsemde sonuçta burdaydim. Okulda bütün günüm atölyede çalışarak gelecekti ne sikici bir gün değilmi? Hocalar bizi sıraya soktular sırada kendimi adeta asker gibi hissediyodum.Bir bordobereli gibi!Tamam en azindan bir komando gibi.Hocalar yoklamayı aldıktan sonra bizi amele gibi çalıştırmaya başladılar tabiki ben çalişmiyordum.Etrafda gezinip duruyordum çünkü babamın dükkanında hallederim ben işimi burada kendimi neden yorayim ki? Neyse etrafda dolaşa dolaşa o evde hazirladigim mis kokulu sandvic ve tostlarimi bi hipopotam edasiyla yiye yiye günü bitirmeye çalışıyordum.öğle arasi felanda geçti bu arada öğle arasinda ecemle kesiştim kesin benden hoşlanmaya başladı.Neyse öğle arasindan sonra bizimkiler amele gibi çalışmaya devam ederlerken bende onlara aşşalar gözlerle bakip dalga geçiyorudum ezikler!!! Böyle gecerken zaman birden bahcedeki karışıklığı fark ettim.Aman tanrim didim gözlerim büyüdü osuruğum geldi ve saldim da ama hala cok tedirgindim (genelde osurduğumda tüm tedirginliğim gider) arkadaslarim kavga ediyorlardi.birbirlerine zarar vericekler diye hiç korkmadim çokta sikimdeydi.Aminakoyayim sirf piçlik olsun diye bide en sevdigim hocam Osman hocamin gözüne girebilmek için gittim ve hocama telaşliymiş gibi görünerek "Osman hocam disarda akadaslarim birbirlerini bıcakliyacaklar" dedim Osman hocam ise hemen olay yerine gitti.Ve olaya mudehala etti.Bir dedektif edasiyla izliyordum tam bir idol bu adam müthiş biri o müdahale ederken bende...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sapığın Yolu
HumorBir Arkadaşım'dan esinlenerek hikayeleştirdiğim komedi seks dalında literature uygun bir kitap. Yeni Çalışmam >>>İblisin Oyunları<<< Umarım Beğenirsiniz...