2.Bolum;
Heycandan nutkum tutulmuş bir şekilde salyalar akitmaya devam ederken ince cılız bir sesle bana adımı sordu ve neden arkadasinla konuşuyorsun diye sevgi dolu aşk kokan sesiyle bana bağırdı ve masaya kitapla vurdu.Tam o an anladim beni ne kadar sevdiğini ve Yüzümdeki tebessüm ile arkadaşıma döndüm bak!Görüyormusun dikkatimi çekmek için buraya kadar geldi.Kesin verecek ..derken kafama bir darbe yemistim.Belkide vermez.Kafama Ard arda gelen defter darbeleri ile sınıftan atiliyordum.Buna bir anlam vermemiştim kendimi kapının önünde buldum...Arkamdan çığlık sesleri gelmeye devam ediyordu Bunu bana neden yapmıştı ki?Elimi yüzümü yıkamak için tuvalete girdim.Gözüm dönmüştü kafamdaki ağrı bir yana dassaklarimda garip bir sızı vardi.Yüzümü yıkarken gülüsme sesleri duymaya başladım sessizce dinlemeye karar verdim' ah aahh'.Bu gelen sesler nerden geliyordu?Ses artmıştı sesin geldiği yere doğru gittim ve tuvalet kapısını tiklattim.Ani bir korkuyla tuvaletten kaçarcasına çıkmaya çalışan iki kız gördüm.Kizlar korku dolu gözlerle bana bakarken onları incelemeye başladım ve hemen bir üst kattaki kimya bölümünden olduklarini anladım birinin saci kisaydi.Durun bir dakika bu Ecem değilmi derken ecem beni iterek koşmaya başladı.Arkadaşıda peşinden koşuyordu.Ben daha 5 dk öncesine kadar yeni tarih hocamız olan Safinaz ile pırıltılı bir aşk hayatı düşlerken aklımı şu an Ecemden alamiyordum.Karsimdaki aynaya bakarken kendimden geçtim ve tekrardan kendimi hayaller aleminde buldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sapığın Yolu
ComédieBir Arkadaşım'dan esinlenerek hikayeleştirdiğim komedi seks dalında literature uygun bir kitap. Yeni Çalışmam >>>İblisin Oyunları<<< Umarım Beğenirsiniz...