yilan adam ve lalisa isbirligi geliyomus kafami nerelere vurim deliricem
ANASKM RUYADA GIBIYIM RWSMEN HAYALWRIM GERXEK OLUYOR SAKA GIBItüm bu güzel olayların yanında bir de linç var.
dj snake lalisa işbirliği konusu açılmaya başladığından beri lalisa'yı linçlemeye başladılar, asla şaşırmadık. dj snake prodüktör şarkıyı söyleyemez, sadece beatini yapabilir. teddy'in yaptığı gibi sadece onun da ismi yazacak biz de kaç yıldır lisa solo bekliyoruz.
sizi anlamak gerçekten zor. blink olduğunuzu ot4 desteklediğinizi söylüyorsunuz ama lalisa x dj snake haberlerinde lalisa'yı linçliyorsunuz. bakın tekrar söylüyorum, dj snake sadece bir dj, yani yapacağı tek şey teddy gibi şarkının prodüktörlük kısmında yer almak.
dj snake başından beri sadece lalisa ile çalışmak istediğini çok kez söyledi. zamanında sadece lalisa'yı takip ettiği için adamı linçlemiş ve zorla diğer üyeleri de takip ettirmiştiniz.
yılan adamın kendisi bununla ilgili bir story bile atmıştı.
hadi stanleri cidden geçtim onlara şaşırmıyorum artık işleri güçleri lalisa olmuş fakat blinkler? siz nasıl ortada "haksızlık var" diye dolaşabiliyorsunuz? Bunu dedikten sonra nasıl ben ot4'üm diye gezmeye yüzünüz kalıyor? "ben blinkim ama-" devamında ama gelen her şey olumsuz biter. yaptığınız tek şey kendinize gelen linci azaltmak için blink olduğunuzu söylemek. değilsiniz, eğer gerçekten lalisa'nın fanı olsaydınız ne olursa olsun daima arkasında olurdunuz.
💘💘